knoop in mijn maag

A

Anoniem

Guest
die heb ik nu want over een half uur gaat mijn kleine ventje naar de basisschool en mijn tranen zitten nu al hoog. Ik loop al de hele ochtend met hem te knuffelen terwijl hij me aankijkt van "mam wat heb je toch"

Ik hoop maar dat hij niet gaat huilen straks want dan kan ik me waarschijnlijk maar met moeite inhouden.
Jurgen snapt er niets van die zegt "is toch leuk voor hem" ja dat is het ook wel maar voor mij is het een soort afscheid van mijn kleine mannetje

Ik ben bang dat dit voor mij een moeilijke dag wordt.
Liefs sandra

Ahhhhh Ik kan het me voorstellen hoor!
Ik wens je succes vandaag.
Enne....als je wilt beppen...wij zijn er he!

Liefs Annet

Ook ik kan het me goed voorstellen hoor!! Had ik ook toen de dames voor het eerst naar school gingen hier!

Idd, dan worden ze ineens wel heel groot hè!

Ik hoop dat Nick het goed naar z'n zin heeft op school!!

Liefs Annemarie

Spannend hoor!
Ik weet niet hoe dat voelt, dat ga ik over wat jaartjes zelf meemaken..

Heel veel succes vandaag en doe lekker dat wat je goed laat voelen. Knuffel hem maar lekker plat hoor!! En vertel hem maar hoe trots je op de kleine, grote man bent dat hij al naar school mag gaan en je hem daarom vandaag extra wilt vast houden!!

Esmé mv Kay

nou hij zit op school, in de auto zei hij tegen mij "mama ik ga heel lief zijn" slik,slik

Eenmaal thuis heb ik me even laten gaan  Jurgen heeft twee keer gebeld, eerst om te vragen hoe het met Nick was gegaan en daarna wou hij weten hoe het mij ging.

Meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Liefs sandra

Ach wat lief! Wat een schatje om zoiets te zeggen, kan me voorstellen dat dat je moederhart wel raakt!
Groetjes mv Thom

Hoi Sandra, wat is 'ie nu ineens groot hé.
Ik had het ook met Roos (5 weken voor de vakantie!) al moet ik zeggen dat ik om alles kan janken en juist toen alleen maar een gevoel van trots had.
Ik vind het zo stoer mijn kleine meisje op de grote school.
Straks lekker ophalen en alle verhalen aanhoren, heerlijk!!!
( Al verteld Roos helemaal niks aan het einde van de dag, die moet het eerst allemaal zelf verwerken!!!)
Nu heb je wel lekker tijd voor Tess, die mama-dochter momenten zijn nu  ook nieuw en geniet ervan!!!  

groetjes Daniëlle

Terug
Bovenaan