knoop in mijn maag

Ik zie je topic nu pas,wat moet het een moeilijke dag voor je zijn geweest.
Tja kleine mensjes worden groot,hoe moeilijk we het ook vinden.
Je kleine knul redt zich wel meid,hij heeft immers zulke geweldige ouders en de tofste zus die je je wensen kunt waardoor hij oersterk in zijn schoentjes staat.

Liefs Kitty en een dikke kus van Tess

Pfoe, dat is een moeilijke dag geweest voor jullie. Kan ik me wel iets bij voorstellen, hier duurt dat nog 3 jaar gelukkig. Hopelijk gaat het vandaag wat beter! Veel succes en hopelijk vindt ie het heel snel zo super leuk dat hij met veel plezier naar de kleuterschool gaat!

Groetjes,
mv Tijs

nou de knoop is weer terug, dinsdag en woensdag ging het goed op school maar vanmiddag was het helemaal mis. Hij was helemaal overstuur (de jufrouw zei dat ik hem wel weer mee mocht nemen als ik dat wou maar ik ben bang als ik daar aan begin dat hij dan door heeft als ik ga huilen dan mag ik naar huis).
Ik heb wel besloten om hem voorlopig alleen de ochtenden te doen hij kan het gewoon nog niet volhouden hij is bekaf.

Bah zit gewoon een potje te janken hier.
Liefs sandra

Ahhhh, lieve Sandra, huil maar even lekker hoor! Kan me je beslissing zoooooo goed voorstellen, lekker rationeel om 'm daar te laten, maar ondertussen breekt je moederhart, zucht.

Prima toch om het in stapjes te gaan doen? Hij moet nog 4 worden en kan nog lang genoeg naar school.............. Zo went ie vast sneller. Och, ik heb echt helemaal met je te doen. Succes hoor, nog even en je mag 'm weer ophalen!!

Liefs
Susan mv Gijs en Sophie

Ach arme Nick, en arme jij..
Lijkt me een wijs besluit om voorlopig alleen de ochtenden te doen. Er komt nog een heel leven waarin hij van alles zal "moeten" en zo went hij vast beter.

En er komt een tijd dat hij aan het eind van de dag niet meer mee naar huis wil omdat het nog zo leuk is op school! Tot die tijd gewoon kleine stapjes nemen!

Succes!
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan