knoop in mijn maag

Ooo, wat lief...... Is het vandaag echt zijn allereerste dag? Ik krijg al buikpijn als ik eraan denk dat Gijs over 4 maanden gaat, laat staan als het zover is..... Maar wat Danielle dan weer zegt, daar verheug ik me dan wel weer enorm op: een paar uur per week alleen met Sophie lijkt me echt geweldig.

Nou Sandra, laat je horen hoe hij het heeft gehad? En is de knoop in je maag weer weg?

Groetjes
Susan

Ohhh spannend hoor hé
Maar je mag hem al bijna halen toch, of blijven ze tussen de middag ook op school?

Pauline

nog een kleine knoop in mijn maag maar inmiddels ook erg trots. Hij kwam naar me toe rennen op het schoolplein en vertelde trots dat hij niet gehuild had. Hij gaf Tess een dikke knuffel en zei "kom mam we gaan naar huis"
Ik had een klein cadeautje voor hem gehaald en toen hij het uitpakte zei hij "dat vindt ik lief van jou"  

Mijn grote "kleine"vent

O Sandra, ja dan ben je wel heel blij en trots he..... Ik schiet er vol van, maar dat komt vast omdat het zo hier dichtbij komt. Knuffel die grote kleine vent maar volop!

Groetjes
Susan

Oh...wat een schatje toch, die Nick! Zit hier gewoon een brok in m'n keel weg te werken!
De volgende keer dat je hem naar school brengt (vanmiddag?) gaat het vast een klein beetje beter!

Groetjes,
Ellen mv Julian

iets te vroeg gejuichd want ik heb net een hevig huilende Nick achter gelaten op school. Wou dat het half vier was

Het is nog minder dan 2 uur en dan kun je hem weer gaan halen.
Vandaag lekker op tijd naar bed doen want hij zal het druk hebben gehad!
Moet ie nu trouwens al 'echt' naar school of oefenen?
Of heb ik er weer overheen gelezen?

nee hij gaat nu echt naar school, hij is een vroege leerling want hij wordt 1 september pas 4

Terug
Bovenaan