knoop in mijn maag

Pff dat is dan inderdaad ook wel heel vroeg. Ben benieuwd hoe hij het vanmiddag heeft gehad. Laat je iets weten??
Hij zal wel kei moe zijn aan het einde van de week...
En lief dat hij zo leuk reageerde op je kadootje!

Ughhh! En daar is de knoop ook direct weer natuurlijk! Vaak gaat het wel weer beter als ze er eenmaal zijn...misschien lucht dat je een beetje op??

Ellen mv Julian

Oh nee toch..... Dat mannetje heeft natuurlijk gedacht dat hij klaar was. Vanochtend even naar school, einde actie. Vandaar ook dat blije 'kom mama we gaan naar huis'' .... Moet ie toch nog even wennen.

Jij ook sterkte met de rest van de middag!!

Groetjes, Susan

Och wat moeilijk moet dat zijn zeg! Ik heb een jaar in de 0- groep van de basisschool lesgegeven ( vanaf het prille 4 jaar). Ik heb ontzettend veel moeders met vooral oudste kindjes gezien die het zo zwaar hadden op het moment dat ze de klas binnen stapten, ik had het altijd zo met ze te doen...
De kinderen zelf hebben er altijd minder moeite mee, ze zien veel te veel leuks om te doen. Vaak gaan inderdaad de kinderen wel huilen, maar zodra mama weg is, is het meestal ook over. Maar dat ligt natuurlijk ook wel aan het type kind en aan de juf en mama!

Volgens mij doe jij het hardstikke goed. Het lijkt mezelf ook knap moeilijk wanneer mijn kleine naar de kleuterschool gaat!

Groetjes Hanneke

Hey Sandra,
hoe is het vanmiddag gegaan? Ik hoop dat hij zich over het huilen heen heeft kunnen zetten (vast wel) en jij over die knoop in je maag (vast iets moeilijker). Dit is alweer de volgende fase he? Ze worden zo snel groot! Maar wel heel spannend en leuk!

Liefs Maaike

Oh Sandra wat heb je toch een heerlijk ventje! Zulke grappige uitspraken haha we moeten nog steeds lachen om dat verhaaltje van de douche haha mijn man verteld dat zelfs weleens aan mensen omdat hij dat zo leuk vond.
Maar wat word hij toch groot he! Heeft hij het vanmiddag nog een beetje vol kunnen houden? En heeft hij al zin in morgen?
We horen het wel dikke knuffel aan je stoere grote vent!
Liefs Esther en Thomas

Hoe is het nu met moeder en kind??

Kan het me heel goed voorstellen hoor!!

Groetjes, Marieke

ik kan het me ook heeeeel goed voorstellen denk dat ik met de kleine mee stond te brullen gegarandeerd

Terug
Bovenaan