knuffels in bed...

Hallo,
ik zie foto`s met knuffels in bed,ik heb eentje aan bedspijl hangen.
Zijn jullie niet bang dat tegen neusje licht en zo geen lucht krijgt of zijn onze kindjes daar al iets te oud voor?
Ik wil haar ook graag een knuffel los in bed geven....
groetjes gaby

Als je Twan's foto bekijkt, zie je dat er een aap knuffel naast m ligt. Deze knuffel is zijn favo en heeft hij altijd over zijn hoofd als we komen kijken. Dit heeft ie al vanaf zijn geboorte en tot nu toe is er nog niets aan de hand. Wel ga ik vaak bij m kijken hoe het ervoor staat en als het over zijn hoofd ligt, halen we m weg, maar even later ligt ie er weer. Volgens mij kan het niet echt heel veel kwaad.
Groetjes Maaike mv Twan 7 mnd

Hoi

Sem heeft een label label knuffeldoekje in zijn bedje.In zijn slaap gooit hij deze aan de kant.Je kan gewoon een knuffeltje of doekje proberen en kijken wat ze er mee doen.

gr marjan

De lapjes en frummeldingen bij Thomas zijn niet zodanig dat ze zijn neus in de weg zitten, hahahah! En hij is sterk genoeg om om te draaien en te gaan staan en zijn door te wandelen, dus als ze in de weg liggen zoekt ie maar een beter plaasje voor zichzelf, hihihi!

Gr. Marieke

Als ze baby zijn zeg maar mogen ze maar 1 knuf in bed van mij en vanaf een jaar of maakt het me niet meer uit. Ze is hem trouwens vaker kwijt dan dat hij in de buurt van haar gezicht komt. Dus maak me niet zo zorgen

In het begin had ik ook nooit wat in zijn bedje maar Lukas is een slechte slaper en op het KDV helemaal. Om toch iets van thuis te geven heb ik zowel daar als hier dezelfde knuffel gekocht. Deze ongeveer (maar niet helemaal). Dat is ook alles wat er in zijn bedje licht.

Annemieke

Kian heeft ook alleen zo'n poppetje met een puntmuts. Knuffelen met grotere beesten doet ie beneden in de box ofzo. Ik zou er niet zo bang voor zijn, maar ik heb graag genoeg ruimte in z'n bedje (lijkt me lekkerder). En hij vind het prima.
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan