knuffels in bed...

Marit heeft geen knuffels in bed. Vorig jaar is er achter onze straat een jongetje van 4,5 maand overleden doordat hij zo'n tutpopje met puntmutsje in bedje had. Hij was gestikt in het puntmutsje. (het puntmutsje zat helemaal in zijn keeltje) echt vreselijk. En omdat Marit dat ook doet met doekjes en knuffels, krijgt ze van mij geen knuffels in bed, alleen in de box als ik er bij ben.

ik durf ook geen knuffels in bed te leggen hoor Om dezelfde reden als jou eigenlijk Maar moet ook eerlijk zeggen dat Marek hier ook geen behoefte aan heeft hij pakt zelden een knuffel vindt hij maar niks

Isis heeft een zacht olifantje in bed liggen waar ze helemaal dol op is (die gaat ook altijd mee naar het kdv) en een draakje. Olleke (het olifantje ) ligt ook regelmatig op haar gezicht of er tegenaan, en mevrouwtje slaapt gewoon verder. Ze had ook altijd zo'n tutpopje in bed liggen, maar die heb ik er nu na het verhaal van dat jongetje gelezen te hebben toch maar uitgehaald... ze vind 'm toch niet zo geweldig leuk dus dan ga ik risico niet lopen!

Groetjes,
Myrna mv Isis (05-09-2006)

hallo,
vreselijk dat verhaal met puntmutstutpopje.....bah,wat erg.Geen woorden voor.Voor zoiets doe ik geen losse knuffel in bed.Heb er gus wel 1 aan bedspijl hangen(elmo van sesamstraat),die hangt met armen vast,zodat ze hem wel kan voelen en tegen hem kan kwebbelen.En aan andere kant hangt een aap vast(van difrax).....
fijn om reactie`s en meningen te horen.....
groetjes van gaby

Hier ook geen knuffels in bedje hoor. Het verhaal met het tut-popje komt me heel bekent voor. Tygo heeft een paar maand geleden ook eens dat mutsje (van een zwitsal-spookje) heel ver in zijn mondje gestopt. Hij lag gelukkig gewoon in de box en ik hoorde hem gelukkig smakken en "rochelen" (jeweetwel, de g in je keel zeggen).
Voor meneertje dus ook geen knuf meer in bed. Alleen als ik even naar de wc moet, of de fles moet maken en als hij al wakker is geworden. Dan geef ik hem een "leeuweknuffel" van happyhorse. (Hier zitten geen uitstekende delen aan, Tis eigenlijk meer een langwerpig zakje met zachte vulling, oranje met ogen en rode manen. Onwijs lelijk ding, maar daarom heb ik hem gekocht. Van lelijkheid was die mooi hahahahha)
Dus àls hij al een knuf in bed heeft, is het als hij wakker is en voor een paar tellen tot ik er weer ben zodat hij niet het hele huis wakker gilt en kraait hihi.
Groetjes happyM.

hoi hoi,
Enzo heeft een knuffeldoekje sinds een maand. Eerst gaf ik het niet omdat ik bang was dat hij zou stikken maar hij vindt het heerlijk dat doekje. Hij legt het doekje over zijn ogen en gaat dan slapen.
Ik wilde zowieso iets geven dat als hij in zijn campingbedje ergens slaapt dat hij wel wat vertrouwds heeft

liefs
di silva

Tessa heeft ook geen knuffels in bed, ze heeft eigenlijk niet eens echt een favoriete knuffel geloof ik! Alleen als ze wakker is geef ik haar (net als happym geloof ik!!!) een knuffelschaapje zodat ik alles klaar kan zetten voor het badje of nieuwe kleertjes uit kan zoeken.
Volgens mij is 's nachts haar duimpje haar grootste knuffel!  

Lisenka  

Terug
Bovenaan