Tess heeft ook een aantal knuffels in bed, maar die staan er eigenlijk alleen maar, soms speelt ze er een beetje mee als ze wakker is en geen honger heeft. Maar ze heeft 1 knuffel Poes waar ze echt niet zonder kan, zonder Poes is er geen leven lijkt het wel.
Ze stopt een handje of het staartje in haar giegeltje en sabbelt er dan op en vlak voor ze slapt gaat hij eruit en is ze weg... zoet om te zien. Ze slaapt al maanden zo, heb dus geen echte angst dat het mis zal gaan.
Laatst was Poes in de was en het was een drama, ze heeft de hele buurt bij elkaar geschreeuwd, als nood maar Aap gepkat van mijn zus, zelfde soort knuffel alleen dan in de vorm van een Aap, na een grondige inspectei van de kleine, raar hoor die oortjes, ze zijn veel groter en zitten op een andere plek, werd al snel het pootje gevonden en bekeken, na goed keuring verdween deze in het giegeltje en weg was mevrouw.
Dus ik maar via internet een 2e Poes besteld, in Amerika, mijn zus had hem meegenomen. Een dure grap... maar nu kan Poes gewoon in de was en hebben we Poes2 als vervanging.