knuffels in bed...

Matthijs heeft 1 beertje in bed, deze kreeg ik toen ik 6 weken zwanger was,'z'n, allereerste kadootje.
Tot nu toe heeft hij er alleen maar naar kunnen kijken, hij slaapt namenlijk nog steeds in de bakerzak

sjemig, ben ik dan de enige??
Stef heeft 5 of 6 knuffels in zijn bedje, waar hij ook vaak mee ligt te spelen als ik hem eruit kom halen... Hij pakt ze alleen 's ochtends maar, dus ik maak me geen zorgen. Ze staan helemaal tegen zijn hoofdeinde aan en ik heb er nog noooooooooooit eentje gevonden voordat hij wakker is. Ik vind het wel lekker, want nu gaat hij even spelen en kan ik rustig zijn flesje maken voor als hij er uit is. Bovendien wordt hij anders huilend (van verveling denk ik) wakker, als ik zijn knuffels er niet inleg....

Liefs Annet

Linde heeft af en toe een knuffel in bed maar de laatste tijd gaat ze alleen maar kletsen met haar knuffel ipv lekker slapen, dus de knuffel is nu even weggelegd!!!
Komt vanzelf wel weer, ik vind het wel leuk als ze een vast bed-knuffeltje hebben.

groetjes Danielle.

Hai,

Isa heeft 4 knuffels bij zich in bed: Kootje het konijn (met zijn pluizige staartje tut ze, zo schattig!) ligt vaak óp haar hoofd, Beertje het beertje (hihihihi) ligt meestal rechts naast haar hoofdje en Gietje de  zebra en Effie de flamingo liggen meestal links van haar hoofdje. Isa vindt het heerlijk om ze dicht tegen zich aan te hebben en iets te voelen wanneer ze haar hoofdje draait. Blijkbaar toch een lekker veilig gevoel.

Grtz. Poppetje71

Ik had bij Timo gelijk een slaap lekker pooh en een knuffeltje in zijn bedje staan. Inmiddels heeft hij heel wat meer in zijn bedje liggen, maar gaat hij uit logeren, dan moeten die 2 mee. Slaap lekker pooh heeft een muziekje erin. 's Nachts als hij wakker word en weer wil slapen dan zet hij dit zelf aan. Voor Nikki heb ik dus ook zo'n pooh gekocht en ook een knuffetje erbij. Ook zij zal zich over een tijdje wel meer mee naar bed pakken (broerlief geeft natuurlijk het voorbeeld) maar voorlopig vind ik dit genoeg. Bang dat ze stikken ben ik niet. Aangezien Timo niet op zijn rug kon slapen (achteraf bleek dat door het kiss-syndroom te zijn) vond ik het altijd een heel eng idee en heb ik destijds een angelcare gekocht. Sindsdien ben ik nooit meer bang geweest dat er iets met de kindjes zou gebeuren en ik het te laat zou zien. Ik test het ding wel nog met regelmaat, maar dat is denk ik meer een gewoonte....

Tess heeft ook een aantal knuffels in bed, maar die staan er eigenlijk alleen maar, soms speelt ze er een beetje mee als ze wakker is en geen honger heeft. Maar ze heeft 1 knuffel Poes waar ze echt niet zonder kan, zonder Poes is er geen leven lijkt het wel.

Ze stopt een handje of het staartje in haar giegeltje en sabbelt er dan op en vlak voor ze slapt gaat hij eruit en is ze weg... zoet om te zien. Ze slaapt al maanden zo, heb dus geen echte angst dat het mis zal gaan.

Laatst was Poes in de was en het was een drama, ze heeft de hele buurt bij elkaar geschreeuwd, als   nood maar Aap gepkat van mijn zus, zelfde soort knuffel alleen dan in de vorm van een Aap, na een grondige inspectei van de kleine, raar hoor die oortjes, ze zijn veel groter en zitten op een andere plek, werd al snel het pootje gevonden en bekeken, na goed keuring verdween deze in het giegeltje en weg was mevrouw.

Dus ik maar via internet een 2e Poes besteld, in Amerika, mijn zus had hem meegenomen. Een dure grap... maar nu kan Poes gewoon in de was en hebben we Poes2 als vervanging.

@nands,
Leuke poes joh.. echt schattig!
Tyche heeft alleen nijn in bed liggen. Als ze naar bed gaat, dan ziet ze nijn en weet ze dus dat ze moet slapen.
Nijn komt ook niet naar beneden, is alleen voor in bed. Beneden heeft ze andere knuffels.
(ik pak nijn als we zelf naar bed gaan wel weg hoor, maar dat is denk ik meer voor mijn eigen gevoel want ik denk zelf dat er niks mis mee kan gaan).

Terug
Bovenaan