knuffels in bed...

Zo'n knuffeltje heeft Ilse in bed. Ik ben niet echt bang dat het mis gaat. Ze slaapt inderdaad ook al maanden zo en als madam slaapt ligt knuf meestal in haar knuisje en niet in haar gezicht.
Jeske

hoi..
Mila heeft al een poosje z,on knuffeldoekje van koeka in bedje..of een klein label label doekje.verder leg ik met slapen niet echt iets erbij in bed.ik vindt ze daar nog te jong voor en ze merkt toch niet veel van al die knuffels als die er bij zouden staan.ik speel het dan liever op save..
groetjes piewie

Heeeejjjj Annem,..

Kay slaapt juist met dát schaapje!! Zowel op KDV als thuis..
Kay heeft altijd een lappenpopje, tutdoekje in bed gehad. Stonden eerder wel in een hoekje van het bed, maar toen hij wat ouder werd heb ik het gewoon naast hem neergelegd. Hij speelt er nu vollop mee als hij smorgens wakker wordt..

Hij is nu 8,5 maand en oud genoeg om een dun poppetje voor zijn gezicht weg te halen als hem dat irriteerd

Esmé mv Kay

Hoi Gaby,

Lyanne wil juist niet slapen zonder haar Kip, Prins en haar Woofie om haar heen!
En als het te licht is, legt ze zelf een spuuglapje (schone) op haar oogjes. Als ze slaapt, haal ik de hele boel wel weer weg behalve haar Prins, als die niet binnen handbereik is van haar als ze wakker wordt, dan is ze zeker niet happy.

Groetjes, Marieke
mama van Lyanne 18-08-2006

Dean heeft geen knuffels in bed. Hij heeft (nog) geen favoriete knuffel of lapje. Hij heeft z'n duimpje en dan vindt 'ie het best. Vindt het zelf ook wel prettig dat hij geen knuffels geeft waar hij aan gehecht is (wat niet is kan nog komen). Dan hoeven we ook niet van alles mee te zeulen.

Hij had overigens wel een klamboe boven z'n bed, maar die hebben we er af gehaald toen hij het vast begon te pakken.

Groetjes!

Tess slaap ook met een aantal knuffels in bed maar ze heeft wel een favoriet.
Een koetje met een lapje eronder, ze stopt het oortje in hr mond en het lpje over haar hoofd en zo valt ze in slaap. Zooo schattig.

Groetjes sandra

Terug
Bovenaan