Koemelkallergie?

De huisarts schrijft een verwijzing voor een kinderarts en een kinderarts moet het dan vaststellen en dan krijg je een recept en kan je het met recept bij de apotheek ophalen. Maar kinderen zijn gratis verzekerd dus het kost je helemaal niks

Ja ik bedoel meer dat ik dan waarschijnlijk al meerdere potten zelf heb moeten kopen zonder vergoeding.. voordat ik bij de huisarts een verwijzing krijg en bij de kinderarts terecht kan.. wilde eigenlijk met haar eczeem ook doorverwezen worden naar een dermatoloog aangezien mijn vriend sinds baby ook eczeem heeft.. maar huisarts vond dat die het zelf kon behandelen.... Maar zie nog niet echt heel veel resultaat na 2 dagen smeren..

Ik snap je punt want 1 zo'n pak is na 1 week al op. Ik denk dat als je de bonnetjes bewaard je die ook wel kan declareren bij de verzekeraar als het koemelk allergie blijkt te zijn. Zou je al gelijk resultaat moeten zien met die eczeem crème want 2 dagen is niet lang

Ja.. omdat het hormoonzalf is. Van de gewone vette cremes verbeterde het niet.. en na 5 dagen moet je weer paar dagen rust pakken..

Hier ook een zoontje met kma. We gebruiken Nutrilon Pepti. Bij ons komt het recept van de huisarts niet van een kinderarts. We kunnen het daar inderdaad zo ophalen bij de apotheek van de huisarts.
Als je het vermoeden hebt zou ik het zeker proberen. Hier hadden we allerlei andere symptomen, maar dat kan met kma ook verschillen. 

[quote quote=10294734]Welke verzekering heb je Elena W?[/quote]Wij zitten bij Zilverenkruis.

[quote quote=10294738]Kan dat ook door een huisarts vergoed worden ?[/quote]Bij mij heeft de huisarts de testen gedaan, hier nooit bij de kinderarts geweest.

Terug
Bovenaan