Koemelkallergie?

1e flesje gegeven. Ze krijgt 4x 200cc(incl schepjes), ze drinkt ze niet altijd op. Ze heeft er 70cc van gedronken en toen wilde ze niet meer maar wel duidelijk honger ..
Toch maar standaard voeding flesje gemaakt die heeft ze bijna opgedronken, in totaal 160cc gedronken..
Hebben het idee dat ze het niet lekker vind en eraan moet wennen.. weten niet of het kan en mag maar we gaan het rustig opbouwen met beide voedingen 100cc te maken en dan steeds meer pepti voeding ipv standaard en hopen dat we zo ook al resultaat gaan zien

Misschien kun je de verzekering bellen hoe het zit met de vergoeding, heb ik ook gedaan en kreeg toen duidelijke uitleg ook ivm terug betalen. 

Die melk smaakt inderdaad niet zo lekker, ons zoontje had daar ook moeite mee. Op aanraden van KA hebben wij vloeibare zoetstof toegevoegd (druppeltje of 2) de eerste keren. En dan rustig aan afbouwen ook. 

Alleen die 1e fles heeft ze moeilijk gedaan! Nu drinkt ze in principe al haar flesjes leeg! 
Kan niet echt zeggen dat haar eczeem enorm is verbeterd.. wij smeren ook hormoonzalf/koelzalf en cetomacogol creme.. misschien in combinatie?
Ik maak de pot leeg en dan zie ik wel weer verder. Mocht het niet helpen dan heb ik het geprobeerd en €30 verspild(doe ik nu toch al veel vaker met alles meteen kopen en halen en uitproberen hihi) 
Of ik heb mijn dochter geholpen en zijn we haar niet onnodig aan het pesten met gewone voeding.

Ik vind het juist goed dat je het probeert!? Ze zeggen je moet het 2 weken proberen omdat ze er nog aan moeten wennen. want als je op toestemming van een arts moet wachten dan kan het soms maanden duren mijn dochter was een hongerige baby dus had ook andere voeding nodig maar het was mijn eerste dus ik netjes afwachten op toestemming van een arts die zei na een paar maanden ga maar andere voeding proberen wat ik dus maanden eerder al zei 

Ja cb gaf aan dat we dit konden proberen omdat hun vermoeden met alle symptomen dat ze dit wel eens kan hebben.. 

Terug
Bovenaan