[quote quote=10299862]In Pepti zit ook nog koemelk alleen is dat verknipt in kleinere deeltjes. Het ene kindje reageert daar goed op het andere niet. Dat geldt ook voor Neocate. Daar zijn de koemelkdeeltjes nog meer verknipt. Kabrita kan je ook bellen misschien kunnen ze je een proefsample toesturen. Ik ben toch bang dat je richting wat anders moet kijken dan de reguliere Nutrilon, Hero oid. De signalen die je aangeeft wijzen richting koemelkallergie in ieder geval intolerantie.[/quote]
Ja ik vindt ook dat de kinderarts me erin mag informeren die moet dat weten. Het is tenslotte een kinderallergioloog...
Helaas zal ze de allergieën van haar vader hebben.. die heeft ook eczeem en echt voor alles allergisch. Zelf bij het fruithapje reageerde haar huid ?
Ze heeft naar ons idee ook eczeem op haar hoofd. Ze doet ook echt vaak als ze wakker wordt (tussendoor) met haar hoofd draaien voor te krabben in principe. Maar huisarts beweerde weer dat dit erge berg was.. zitten gewoon korsten op.. lijkt me geen berg mrgoed, huisarts vond ook dat ze zelf eveb de eczeem kon oplossen terwijl ik meteen een verwijzing vroeg naar de dermatoloog