Koemelkallergie?

[quote quote=10296172]Heel fijn dat de zalf wel echt lijkt te helpen. Heb je al een afspraak met een arts over de koemelk allergie?[/quote]
Probeerde een afspraak te maken met consultatiearts te maken maar ivm vakantie deze week niet te bereiken, alleen met spoed....

[quote quote=10296259]En de huisarts?[/quote]
Die doen dat niet vaststellen volgens CZ verzekering..
Ik kreeg vandaag een mail van de consultatie verpleegkundige..
Ik kon wel 'even' wachten tot de afspraak 10 maart en krijg ik dan pas een verwijzing naar de kinderarts krijg.. consultatiearts doet dit ook niet vaststellen. zoals ik al voorspelde, hier duurt dat weken/maanden... Dat gaat me dus kapitalen voeding kosten .. 
Als deze pot leeg is gaan we de oude voeding weer even proberen, mocht ze dan weer klachten krijgen weten we gewoon dat het de koemelkallergie is..
We hadden weer een mijlpaal. Ze is 3,5 maand oud en altijd tijdens de voeding of net na de voeding met moeite poepen. Vandaag in haar slaap zonder gehuil of wakker worden gepoept.. deze mama is blij!!

Dat is dan 30 euro per week voor je eigen rekening maar het goed om de gezondheid van je kindje en dan kan je toch niet zo lang wachten? Hier moest het inderdaad ook worden vastgesteld door een kinderarts maar het recept kon ik wel bij de apotheek ophalen

Ik ben benieuwd of het verbeterd! Hier had ik ook het vermoeden van KMA. Een week pepti geprobeerd, niet echt duidelijk verschil gezien. CB zei dat we wel echt verbetering hadden moeten zien... nu nog 4 potten over. Kinderarts bij CB schreef het voor en bestelde het gelijk via internet voor mij. Volgende dag in huis. Succes!!

[quote quote=10296538]Ik ben benieuwd of het verbeterd! Hier had ik ook het vermoeden van KMA. Een week pepti geprobeerd, niet echt duidelijk verschil gezien. CB zei dat we wel echt verbetering hadden moeten zien… nu nog 4 potten over. Kinderarts bij CB schreef het voor en bestelde het gelijk via internet voor mij. Volgende dag in huis. Succes!![/quote]
Ik heb ook gelezen dat je het 2 weken de tijd moet geven. Hier zie ik wel verschil gelukkig! Ze was altijd een hele wisselende drinker geweest en nu drinkt ze al haar flesjes op. Haar ontlasting is beter en hoeft ze geen moeite voor te doen en haar huid(icm zalf) is verbeterd

Wat je kan proberen is la roche op de eczeem plekjes te smeren, ons kleintje had extreme eczeem over haar hele buikje en armpjes, na veel zalfjes die niks deden (naar mijn idee het alleen maar erger maakte) zijn we bij de producten van la roche uitgekomen, en waauw wat een uitkomt het is nu zogoed als weg!

Terug
Bovenaan