KOFFIELEUT topic !! (afspraakjes)

ook in het oosten des lands is een afspraak gepland hoor.

Liefs sandra

Hoi Esmé,

Leuk dat je ook komt! Ik weet het, het is maar 1 week vóór de grote meeting en dat vind ik eerlijk gezegd ook wel jammer (eerst nooit gezien en dan 2 keer achter elkaar pfffff, hahahaha), maar de 7de kan ik niet en de 14de ga ik nog lekker een weekendje weg, vandaar. Aangezien ik toch vantevoren nog even contacten wilde leggen (tja, ik loop mijn hele leven al achter de feiten aan, hihi), dacht ik dat het dan maar de 21ste moest gebeuren.

Anyway, ik vind het leuk dat je komt met Kay. Inmiddels zijn we volgens mij al met 12 totaal (incl. kindjes dan hè). Namelijk Marieke, Esmé, Susan (met 2 kindjes), Daniëlle (met 1 of 2 kindjes) en ik.....

Dat wordt een dolle boel, in ieder geval  wat de kindjes betreft,  denk ik. Zoals ik al zei kunnen we eventueel altijd nog naar de bossen uitwijken, bij goed weer.

Groetjes Fonske.

Boehoehoe!
Waarom zijn jullie afspraakjes altijd op vrijdag??!!

Tessie

Tessie,

Geen snipperdagen meer (?), of moet je er ook al één opnemen voor 28 september, want je komt toch wel???

Groetjes Fonske.

Helaas Fonske, ik kan idd niet komen omdat ik geen vrije dagen meer heb.
Ik ben pas per 1 juni in vaste dienst en heb daarna nog vakantie genomen.
Baal er wel van want het lijkt me hartstikke leuk jullie allemaal es te ontmoeten.

Ik ga 19 september nog een lang weekend naar New York (yeah!) met m'n zus en daar heb ik al geen dagen meer voor!

Maar ik heb een date met Toulouse op 11 oktober bij mij in Zundert. Dus als je tijd en zin hebt ben je van harte welkom hoor.

Liefs,

Tessie

Hoi Tessie,

Jammer dat je niet kunt op 28 (en 21) september. 11 Oktober, is dat voor of na de middag?

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan