KOFFIELEUT topic !! (afspraakjes)

Leuk!! Nu nog afwachten of er nog meer reacties komen!

Marieke, stuur jij even een berichtje naar mijn email-adres, zodat ik je mijn adres kan geven? yvdsterre@hotmail.com

Groetjes Fonske.

mmmmmmmmmm. ik ben dan wel geen brabo, maar het is maar 40 minuten rijden naar Oisterwijk in Brabant. Aangezien ik de 28e niet kan (we gaan nog een weekje weg) HELAAS en het me wel erg leuk lijkt een paar van jullie te ontmoeten.....

Mogen we aanschuiven voor een uurtje brabantse gezelligheid? Neem dan wel 2 kinderen mee, dus Fonske, als het te druk is moet je het ECHT zeggen hoor.

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie (en niet brabo, dus)

Natuurlijk mag je komen. Ik vind het alleen maar leuk. Ik laat gewoon van Gendt & Loos komen om al mijn meubels op te halen en dan kunnen we met zijn allen wel binnen hoor. Nee, zonder gekheid, als het te druk wordt wijken we bij goed weer gewoon uit naar de bossen! En bij slecht weer....tja, daar moet ik nog even over nadenken! hahaha

Stuur maar een berichtje naar mijn  mailadres en ik geef je mijn huisadres wel.

Groetjes Fonske.

Ik kan dan ook,.. al is het wel maar een weekje voor de grote meeting..
Dus in principe kun je mij er ook bij zetten. Als ik er nog bij pas met m'n groot achterwerk!

Esmé mv kay

Hai allemaal, gezellig hoor al die koffieafspraakjes. Helaas ben ik op het moment erg druk, maar het lijkt me erg gezellig.

Ik lees steeds over de grote forumdag, dat deze bijna plaatsvindt, maar heb door vakantie zeker iets gemist, want kan er nergens iets over terugvinden.

Waar vind deze plaats?? en wannneer?

Hoop dat het in de buurt is, want lijkt me erg leuk.

Ik woon in Geffen (tussen oss en den bosch) en het lijkt me ook wel leuk om een keer te komen MAAR helaas kan ik niet...moet naar de tandarts....en de opa van mijn man is jarig....

Volgende keer beter! Veel plezier.

Patty mv Nynke

Esme:

Als 2 grote achterwerken in jouw Polootje passen, dan passen ze ook wel bij Fonske in haar huisje hoor!!

Terug
Bovenaan