KOFFIELEUT topic !! (afspraakjes)

Wat geweldig toch, overal staat koffie klaar hihi

Hier staat ook deur op kiertje. Zodra ik eigen huisje heb zijn jullie allemaal welkom hoor!!

Groetjes Bianca

Waar en wanneer staat de Brabantse koffie klaar???? Of komen jullie bij mij (DaanRoosLinde, Marieke79, Esmeeke, etc.etc.)?

Ik vind het eigenlijk wel leuk om vóór 28 september vast wat mensen te leren kennen.

Groetjes Fonske.

p.s dinsdag,woensdag en donderdag is wat moeilijk i.v.m. omgangsregeling en peuterspeelzaal Merijn), Dus maandag of vrijdag???

Fonske;

Vrijdags heb ik ook altijd vrij.. Komende vrijdagen even druk, daarna kan ik wel! Gezellig!!

Ik zal morgen even een datum prikken.. als je wilt

Esmé mv kay

mijn deur in deventer staat wijd open want ik ben hier nog niet weg, hihi.
dus iedereen die wil komen, kom maar. Maandag en dinsdag zijn mijn vrije dagen en het weekend natuurlijk ook:)

nou kim zal ik dan ook   nog eens een keer bij jou langs komen

groetjes saskia

Fonske:

Gezellig, je woont niet ver bij mij vandaan, prik maar een datum, zolang ik nog geen werk heb, kan ik in principe altijd wel!!

Groetjes, Marieke

Esmé en Marieke (DaanRoosLinde, etc. etc.),

Vrijdag 21 september in Oisterwijk???? 's Ochtends rond een uurtje of 10??

Laten wij de eerste foto van de koffieleutafspraak maar eens gaan plaatsen!

Groetjes Fonske.

Hoi hoi,

Daniëlle (DaanRoosLinde) heeft inmiddels via de mail laten weten dat ze op vrijdag 21 september kan, dus Esmé en Marieke ben benieuwd of jullie ook kunnen.

Nog meer mensen interesse. Oeps, ik nodig wel iedereen uit, maar is mijn huis/tuin wel groot genoeg? Nou ja, dat zien we dan eventueel tegen die tijd wel. Het zal niet zo'n vaart lopen en als dat wel zo zou zijn, dan zijn de bossen van Oisterwijk ook nog heeeeeeeeel erg groot.......en als het boscafé geopend is 's ochtends is het daar ook goed toeven (met speeltuintje, de nadruk op 'tje').

Groetjes Fonske

Terug
Bovenaan