KOFFIELEUT topic !! (afspraakjes)

Nou bij Stephanie staat de deur wagenwijd open hoor! Dat heb ik wel ondervonden. Helaas was de vlucht te duur en kon het niet doorgaan. En wat Ilja betreft, ik denk dat ook zij de deur altijd open heeft staan, het is alleen zo ver om even op de koffie te gaan hè!!  Anders had ik het al wel gedaan! Ik wil best nog wel een keertje naar Israël of Amerika!

Groetjes FOnske.

hé Bibi30 ik woon vlak bij je hoor..... (afspraakje maken???)

Liefs sandra

In Zwolle is ook iedereen welkom. Gezellig!
We zijn  vaak thuis.....

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Goed van je hoor Esmee! Jammer genoeg werk ik zelf vier dagen dus het is vaak lastig om bijv. naar de miniforumdagjes te gaan (in september ben ik er wel bij!).

Maaruh iedereen die op woensdag koffie wil komen drinken bij mij (Den Haag) is van harte welkom!

Annemieke

Ook hier in Hengelo gld (de achterhoek) zijn jullie welkom maar ik geloof niet dat er iemand in de buurt woont. Niet dat dat moet natuurlijk. Maar ik kan me voorstellen dat je geen eeuwigheid rijd voor koffie haha.

xx Elly mv Yari

Op woensdag en donderdag zijn jullie van harte welkom in het prachtige Zundert.
Bekend van de bloemencorso en Vincent van Gogh.

Tis vlakbij de Belgische grens, dus de frietekes zijn hier heeerlijk!

Tot dan,

Tessie

Ook wij wonen vlakbij de Belgische grens en hebben heerlijke senseo of thee of wat je maar wil.Met een lekkere koek erbij,kids samen spelen en de mama's lekker kletsen...heerlijk,dus als je zin hebt de deur(de achterdeur dan,want hier bij ons in Rucphen komen we langs de achterdeur)  staat hier voor iedereen open en jullie zijn van harte welkom!!

Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan