KOFFIELEUT topic !! (afspraakjes)

Hiya Tess! en alle mommas,

Koffie hier komen drinken kan altijd! Er moeten dan wel een hele hoop deuren open staan, eerst jouw deur, dan de deur van je auto op weg naar schiphol, de deur van het vliegtuig, en mijn deur. Haha maar ik maak dan ook wel hele goeie koffie!!

Ajuus, ilja

Susan T we moeten inderdaad maar snel een keer een koffie/ theeleut afspraak maken, alleen zijn we deze week erg druk met de verjaardag van Elisa (zaterdag 1 jaar!!!!!) en volgend weekend gaan we weg. Roep maar een datum en we zien wel....

En andere forummers komt allen naar Culemborg hartstikke gezellig!

Ook hier in Hoogezand staat de deur open, vanaf volgende week ben ik allleen op woensdag vrij, maandag en donderdag en vrijdag middag kan ook !!!!
Tis wel een beetje ver maar mocht je eens de stad groningen bezoeken dan kan je ff een bakkie doen bij ons!!!

liefs jen mv mike

Oke, nu zijn er een heleboel open deuren gemeld......maar zijn er ook mensen die in de auto gaan stappen?....

Hier in Vriezenveen is ook iedereen welkom hoor!!

Liefs Annemarie

Ik wil best in de auto stappen...een uurtje rijden heb ik voor een lekker bakkie wel over!!!!

liefs jen

misschien een idee

Mamamiep (vriezenveen),twanniemam (wierden) ,bibi30 (westerhaar) en ik (nicktess uit geesteren)   afspraak voor een bakkie.
Bij deze nodig ik jullie uit.

Anderen  mogen natuurlijk ook

Terug
Bovenaan