Kogel is door de kerk

A

Anoniem

Guest
Ja hoor het is zover de kogel is door de kerk, de pil ligt in de prullebak. Nog een keertje alles (hopelijk) mee mogen maken. Ik vind het nu al spannend.

Iedereen succes met klussen en hopelijk snel zwanger allemaal.

groetjes linda

hoi ik moet hem nog 6 dagen slikken en dan gaan we ook voor een tweede wonder
veel succes

groetjes dominique

Hoi dominique,

Eigenlijk moet ik nog twee weken de pil slikken maar we konden niet meer wachten en dus is hij vanmiddag de prullebak ingegaan.

Ben zo nieuwschierig hoe het allemaal gaat lopen, ben net een blij kind zo blij ben ik nu al. En ik vind het zo prettig dat je er op een forum over kan praten.

De familie wil ik het nog niet laten weten, dat komt hopelijk over een paar maanden wel.

Succes met de laatste dagen de pil slikken en we spreken elkaar hier wel.

groetjes linda

ik ben eind juli gestopt.. ook mijn tweede kindje... voor mijn vriend de eerste... erg spannend..   ben vandaag net weer ongesteld geworden en dan baaaaal ik zoooo.... bij mijn eerste zwangerschap was ik gelijk zwanger!!!!!

Wat een teleurstelling dan, je verwacht toch een beetje dat je weer zo snel zwanger bent ook al weet je dat het niet zo hoeft te zijn.

Dit wordt overigens niet mijn tweede kindje maar mijn vijfde, maar het blijft net zo spannend.

groetjes linda

ja inderdaad.. ik weet ook heel goed dat het niet zo snel hoeft te gaan.. andere man.. 7 jaar ouder.. misschien er teveel mee bezig??? ik weet het niet... misschien wil ik wel te graag!!!

Het is ook logisch, zodra je ervoor gaat ga je er ook voor, dan wil je meteen zwanger zijn overal dikke buiken of pasgeboren baby's, het blijft toch afwachten. Ik was bij allemaal na een ongesteldheid zwanger dus ik ben benieuwd. Ben om de zes weken ongesteld dus ik hoop over twaalf weken een positieve test te hebben.

veel klussen haha.

groetjes linda

ja idd.... heb in mijn agenda geschreven wanneer ik vruchtbaar ben enzo.. maar ja tis nog beetje onregelmatig.. 1e ronde 34 dagen.. 2e 29 .. kan je dus niks van op aan.... ik zeg al tegen mijn vriend.. als straks deze ongesteldheid voorbij is gewoon om de dag (dat schijnt beter te zijn) klussen... tot de volgende NOD dag hahahaha

Terug
Bovenaan