kom op... we gaan allemaal eens even opscheppen!!!!! :P

hey meiden

noem allemaal eens minimaal 1 ding waar je super trots op bent, wat je kind doet!!!
ook dit is goed voor je, wordt je vrolijk van :D

tis natuurlijk niet de bedoeling dat er ruzie door komt, of scheve gezichten getrokken gaan worden van: oh, kan haar kind al dat, dat kan mijn kind nog niet. of... zo, die kan al dat, die zal wel oplopen scheppen.
ieder kind heeft zn eigen tempo, en ieder kind heeft wel iets wat hij/zij wel kan, en een ander kindje nog niet!!!
tis dus puur voor t leuke, even laten zien waar jij zo trots op bent!

ik zal wel beginnen.

*ik ben er super trots op dat nathalia al kan tellen tot 15, helemaal zelfstandig.
* ook het a,b,c. en de dagen kan ze zingen.

das mijn trots :D

ben benieuwd naar die van jullie.

liefs, do

Hey Do,

Leuke topic.

Ik ben trots op Nynke omdat:

- ze alle kleuren herkent
- ze zelf de trap af kan lopen aan de leuning.
- ze telt ook tot 15

En ik ben trots op Dane omdat hij vanacht voor het eerst in zijn kamertje geslapen heeft!
De eerste 3 weken sliep hij in zijn wiegje naast ons bed.

Liefs Stefanie

Hoi,

*ik ben er trots op dat de jongste tot 13 kan tellen(alleen 4 slaat hij vaak over,,haha)
*Dat hij alles kan maken en openkrijgt, een tube creme bijv draait hij zo open en dicht en hij maakt al hele mooie dingen van duplo/lego.

*dat we bij het oudergesprek gister van de oudste weer te horen kregen dat hij zo lief en super intelligent is!!

*dat de middelste een compliment van de madame van de oudste kreeg over zijn natuurlijk spraak in frans en dat hij super mooi kan schrijven en altijd wil oefenen met schrijven.

*dat ik en mijn man gister op het oudergesprek te horen kregen dat wij zo betrokken zijn en dat de madame dat merkt aan de oudste en dat hij dat zelf ook voelt/aangeeft bij haar!

Nou ik denk dan maar het rijtje af,,haha

Gr MJ

Hoi,

*ik ben er trots op dat de jongste tot 13 kan tellen(alleen 4 slaat hij vaak over,,haha)
*Dat hij alles kan maken en openkrijgt, een tube creme bijv draait hij zo open en dicht en hij maakt al hele mooie dingen van duplo/lego.

*dat we bij het oudergesprek gister van de oudste weer te horen kregen dat hij zo lief en super intelligent is!!

*dat de middelste een compliment van de madame van de oudste kreeg over zijn natuurlijk spraak in frans en dat hij super mooi kan schrijven en altijd wil oefenen met schrijven.

*dat ik en mijn man gister op het oudergesprek te horen kregen dat wij zo betrokken zijn en dat de madame dat merkt aan de oudste en dat hij dat zelf ook voelt/aangeeft bij haar!

Nou ik denk dan maar het rijtje af,,haha

Gr MJ

Nou trots is niet het woord, maar ik vind het fijn dat ze heel open en enthousiast zijn naar mensen en dat ze daardoor in heel veel leuke situaties terechtkomen en veel kunnen ontdekken.
En ik vind het fijn dat wij als ouders dat stimuleren, waardoor ze ook in staat zijn om open en enthousiast op nieuwe situaties en mensen af te stappen!
Verder ben ik wél trots op mijn drie kinderen, gewoon om hun hele zijn (met alles wat ze wél en niet kunnen.... ik hecht daar namelijk niet zoveel waarde aan hahaha).
Groetjes, Noor

Dit is echt weer niet leuk meer hoor ik kan helemaal niets lezen.

Heb net een mail gestuurd naar jonge gezinnen.

Maar waar ik dus heel trots op ben is:

* Lars gaat eindelijk praten.
* En gaat heel graag naar de peut.

Gr Lique

Dit is echt weer niet leuk meer hoor ik kan helemaal niets lezen.

Heb net een mail gestuurd naar jonge gezinnen.

Maar waar ik dus heel trots op ben is:

* Lars gaat eindelijk praten.
* En gaat heel graag naar de peut.

Gr Lique

Terug
Bovenaan