kom op... we gaan allemaal eens even opscheppen!!!!! :P

Ik ben trots op een hele boel dingen. Emma is nu 4 1/2 en kan haar naam schrijven, en opa en oma schrijven. Ze doet het heel goed op school.
Renske kan al lekker kletsen, kent een hoop kleuren en het gaat goed op het kdv.
Maar het meest trots ben ik op de band tussen Emma en Renske, waar we ook bewust veel aandacht aan besteden. Ze helpen elkaar, geven elkaar kusjes, Emma wil met Renske trouwen, ze maken weinig ruzie. Emma zei gisteren dat ze Renske nooit zou willen ruilen!

Ik ben trots op een hele boel dingen. Emma is nu 4 1/2 en kan haar naam schrijven, en opa en oma schrijven. Ze doet het heel goed op school.
Renske kan al lekker kletsen, kent een hoop kleuren en het gaat goed op het kdv.
Maar het meest trots ben ik op de band tussen Emma en Renske, waar we ook bewust veel aandacht aan besteden. Ze helpen elkaar, geven elkaar kusjes, Emma wil met Renske trouwen, ze maken weinig ruzie. Emma zei gisteren dat ze Renske nooit zou willen ruilen!

Ik ben er trots op dat Daniel sinds anderhalve week de gebaren van in de maneschijn mee doet met het liedje en dat hij meer woordjes kan.
Zijn woordjes zijn nu opa, oma, poes, mauw, koe boe, paard hihi, klok, open, dicht, koud, heet...
mama en papa natuurlijk hihi, eten, amen, dank...
spelen, bah, potje, eendje kwaak
Ben trots op hem omdat het een heerlijk kereltje is!

Liefs Marina

Ik ben er trots op dat Daniel sinds anderhalve week de gebaren van in de maneschijn mee doet met het liedje en dat hij meer woordjes kan.
Zijn woordjes zijn nu opa, oma, poes, mauw, koe boe, paard hihi, klok, open, dicht, koud, heet...
mama en papa natuurlijk hihi, eten, amen, dank...
spelen, bah, potje, eendje kwaak
Ben trots op hem omdat het een heerlijk kereltje is!

Liefs Marina

Ik ben trots op Zarah omdat ze zo ontzettend duidelijk en veel praat, ze interesseert zich enorm voor het aanleren van nog meer woorden, op het kdv zijn ze erg onder de indruk van haar praten. Verder ben ik er trots op dat ze zo open is naar andere mensen, iedereen krijgt altijd een glimlach op zijn gezicht door haar vrolijke koppie!

Natuulijk ben ik trots op Silke dat ze tot 10 kan tellen, bijna alle letters van het alfabet kent, en de hele dag loopt te zingen, dansen en kletsen maar waar ik het meeste trots op ben is dat ze er gewoon is en dat wij voor haar mogen zorgen!!
Ze is gewoon van kruin tot kleine teen mijn kleine grote trots!!!!!!

Groetjes Tamara

Natuulijk ben ik trots op Silke dat ze tot 10 kan tellen, bijna alle letters van het alfabet kent, en de hele dag loopt te zingen, dansen en kletsen maar waar ik het meeste trots op ben is dat ze er gewoon is en dat wij voor haar mogen zorgen!!
Ze is gewoon van kruin tot kleine teen mijn kleine grote trots!!!!!!

Groetjes Tamara

Ben trots op Lenthe, ze telt tot 30 (maar heeft 2 oudere zusjes boven zich, dus voorbeelden zat!)
Trots omdat ze zo zelfstandig speelt, zo nog 2 uur achter elkaar in de box kan spelen en gek is op fruit.

Trots op Noa (8) dat ze zo goed gaat op school, gemiddeld een 8 voor rekenen en een 9 voor taal, Jade die na de zomer naar groep 3 gaat en als een trein gaat, inmiddels knutselen, kleuren en puzzelen 'voor babies' vind en liever boekjes leest....

Trots op Luka, hij ons tot 10:30 uur laat uitslapen in 't weekend en 's middags nog 3 uur tukt.Trots dat hij gisteren voor het eerst echt ging kruipen, amper 6 maanden oud...

Je zou toch moe worden van trotsheid....

Terug
Bovenaan