kom op... we gaan allemaal eens even opscheppen!!!!! :P

Ben trots op Lenthe, ze telt tot 30 (maar heeft 2 oudere zusjes boven zich, dus voorbeelden zat!)
Trots omdat ze zo zelfstandig speelt, zo nog 2 uur achter elkaar in de box kan spelen en gek is op fruit.

Trots op Noa (8) dat ze zo goed gaat op school, gemiddeld een 8 voor rekenen en een 9 voor taal, Jade die na de zomer naar groep 3 gaat en als een trein gaat, inmiddels knutselen, kleuren en puzzelen 'voor babies' vind en liever boekjes leest....

Trots op Luka, hij ons tot 10:30 uur laat uitslapen in 't weekend en 's middags nog 3 uur tukt.Trots dat hij gisteren voor het eerst echt ging kruipen, amper 6 maanden oud...

Je zou toch moe worden van trotsheid....

Ik ben trots op Minoux omdat ze:
-al zo goed praat.
-al zo heel veel liedjes kan zingen, met duidelijke teksten
-een beetje zoals mama kan dansen :)
-zo'n onwijze lieverd is.

Hoi meiden,

Ik ben nu echt iedere dag zooo supertrots op mijn mooie meid!
(Normaal ben ik dat ook, maar nu is het anders...)
Ze snapt nog niet helemaal dat mama slechts 1 hand kan gebruiken, maar ze helpt me echt fantastisch met van alles.
Ze kleed zichzelf grotendeels aan, trekt zelf haar broek, onderbroek en luier uit om op het potje te gaan zitten (niet dat ze daar iets op doet, maar toch)e gaat goed staan zodat ik haar mrt 1 arm in de kinderstoel kan zetten, ze zit stil in de kinderstoel ondanks dat ze niet vast zit.
En ze klimt zelf trap op (doet ze al een hele tijd
) en er ook weer af (doet ze pas 2 weken).
Lekker om effies op te scheppen, goeie van je Do!!!

Liefs Monica

Hoi meiden,

Ik ben nu echt iedere dag zooo supertrots op mijn mooie meid!
(Normaal ben ik dat ook, maar nu is het anders...)
Ze snapt nog niet helemaal dat mama slechts 1 hand kan gebruiken, maar ze helpt me echt fantastisch met van alles.
Ze kleed zichzelf grotendeels aan, trekt zelf haar broek, onderbroek en luier uit om op het potje te gaan zitten (niet dat ze daar iets op doet, maar toch)e gaat goed staan zodat ik haar mrt 1 arm in de kinderstoel kan zetten, ze zit stil in de kinderstoel ondanks dat ze niet vast zit.
En ze klimt zelf trap op (doet ze al een hele tijd
) en er ook weer af (doet ze pas 2 weken).
Lekker om effies op te scheppen, goeie van je Do!!!

Liefs Monica

Ik ben trots dat ik de mama van onze uk mag zijn, wat een heerlijk ventje is het!!!

Iedere dag gaat hij met sprongen vooruit. Hij gaat nu zinnetjes vormen, hij kan zichzelf goed vermaken, hij klimt en klautert zelfstandig wat af op z'n houten speeltoestel en heeft altijd een big smile!!! Daarop ben ik trots!

Liefs Lientje

Ik ben trots dat ik de mama van onze uk mag zijn, wat een heerlijk ventje is het!!!

Iedere dag gaat hij met sprongen vooruit. Hij gaat nu zinnetjes vormen, hij kan zichzelf goed vermaken, hij klimt en klautert zelfstandig wat af op z'n houten speeltoestel en heeft altijd een big smile!!! Daarop ben ik trots!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan