<p style="text-align: left;">Hi ladies,</p><p style="text-align: left;">Vandaag heb ik een mail ontvangen van mijn kraamzorg. Waar ik wel een beetje van schrok...</p><p>Ze vertelde dat ze alleen de noodzakelijk doen zoals:</p><p>Verzorging en controles van de kraamvrouw;</p><p>Verzorging en controles van uw kindje;</p><p>Begeleiding bij uw kindje in bad doen;</p><p>Begeleiden bij borstvoeding/flesvoeding</p><p>Voorlichting en instructies;</p><p>Schoonmaken van badkamer en wc (sanitair).</p><p>En de volgende dingen doen ze niet meer zoals:</p><p>De kraamverzorgende doet geen boodschappen meer</p><p>;De kraamverzorgende laat de hond niet meer uit en verzorgd geen overige huisdieren</p><p>;De kraamverzorgende brengt geen kinderen naar school/opvang;</p><p>De kraamverzorgende zorgt alleen voor moeder en kind, niet meer voor overige gezinsleden</p><p>;De kraamverzorgende ontvangt geen visite meer;</p><p>De kraamverzorgende verleent geen huishoudelijke taken meer, behalve het sanitair.</p><p>Enne kant snap ik het natuurlijk wel maar aan de andere kant denk ik JEMIG !!! </p><p>Ik heb wel een vent maar met lichamelijle klachten kan hij niet veel meer en daarnaast heb ik ook 2 kinderen in huis. Als je net bevallen bent heb je toch wel een beetje hulp nodig van de kraamverzorgende althans zo denk ik er over !</p><p>Als iedere kraamzorg dit gaat doen kan ik helaas niets meer doen maar weten jullie of jullie kraamzorg dit ook hanteert ? Dan zou ik graag over willen stappen heb nog maar een paar weken te gaan...</p><p> </p><p> </p>