Kramp aantal dagen na eisprong

@nientjeee, echt geen twijfel mogelijk! Ik heb vanochtend weer een andere test gedaan, haha, en zoals verwacht ook weer een lijntje. Ik bewaar die test tot dinsdag, mijn officiële ongesteldheidsdag.
@Noeksie, wat jammer ?
Misschien is het leuk als we allemaal iets meer over onszelf vertellen? Ik ben 29 en nu iets meer dan 2 jaar getrouwd. Eerste kindje en dan met geluk meteen de eerste ronde raak. Ik heb af en aan nog steeds wat momenten van kramp, maar voor de rest heb ik nergens last van. Vanochtend zijn we begonnen met het maken van foto's van mijn buik, zodat we de groei kunnen vastleggen. We fantaseren ook de hele dag door over het moment waarop we het aan andere mensen gaan vertellen. Het leuke van deze maand is, is dat we het met Kerst kunnen doen. Mijn ouders grappen al een paar jaar dat ze als cadeau voor Kerst een kleinkind willen - en dat gaan we ze nu geven ook ;)   
Hebben jullie al contact gelegd met een verloskundige? Ik vind het wel erg jammer dat ze allemaal aangeven dat je partner nu niet mee mag naar de afspraak.. zo'n bijzonder moment om samen te delen.

@piri, haha ja herken je gevoel. Heb nog 1 kruitvat 2v5 liggen. Misschien van de week nog. 

@Melaniee, ja snap ik hoor had eerst een action test gedaan. Daar zag ik gisteren middag en vanmorgen een streepje. Toen  vanmiddag de clearblue test gedaan. 

nientje 

Hi! Spannend allemaal! 
Voorstelrondje, 30 jr, 3 jr getrouwd, 2e kindje (1e kindje 1e keer raak, inmiddels 13 maanden oude dreumes). 2e kindje met alle zegen.. ook 1e keer raak... ik durf soms niet eens over vruchtbaarheid te praten doordat ik veel vriendinnen heb die al maanden/jaren proberen.... sommige heb ik tijdens mijn 1e zwangerschap kwijt geraakt omdat ze ontzettend negatief waren, of ineens veranderde ... Jammer, want we zijn mega mega dankbaar en leven daarnaast onwijs gezond (wij houden van een wijntje bij het eten maar als we ervoor gaan, gaan we ook op dieet, eten mega gezond, geen alcohol enz..) dus we laten soms ook dingen vallen en spreken niet met vrienden omdat we niet opvallend willen doen. Verder hopen we dat we mogen genieten van deze zwangerschap ondanks de Corona... voor degene die 1e keer zwanger zijn, probeer te facetimen, lijkt me zo lastig zonder partner... hopelijk versoepelen ze de regels wat... 

Liefs! 

Leuk idee! 

Ik ben 24, tegen de tijd dat de kleine er is 25. En mijn vriend is 30. Voor ons was het de 4de ronde en nu dus zwanger van onze eerste. We zijn 3,5 jaar samen waarvan we er al 3 samen wonen en sinds 1 jaar in ons koophuis. 
Ik moet zeggen dat ik het spannender vind dan verwacht en kan ook niet wachten om het tegen iedereen te vertellen. Ik ben ook de eerste van onze vrienden en familie dus dat wordt extra speciaal. 

Heb wat hoofdpijn, krampjes en maagzuur maar het valt mee. 

Indd echt lastig met die corona tijd nu.. Ik ga maandag de verloskundige bellen. Hoop dat het nog veranderd en dat mn vriend toch mee mag. 

Wilde nog even zeggen dat ik jullie alle geluk wens! En hopelijk blijft het goed gaan. Ga nu niet meer in dit forum kijken omdat het nu natuurlijk over de zwangerschappen gaat, wat logisch is! :) maar wilde niet zomaar 'weggaan' omdat ik toch, bijv met Piri al een heel tijdje aan het kletsen was. Ik ga zeker nog eens kijken als jullie hier nog gezellig aan het kletsen zijn hoe het gaat! Had graag mee willen praten, maar helaas het is niet anders! Hopelijk begin december goed nieuws voor mij ook 

Snap ik! Vind het ook super balen voor je. We waren indd al een tijdje gezellig aan het kletsen, was zo leuk geweest als we tegelijk waren! Hoop echt dat het volgende maand lukt. Succes en misschien spreken we elkaar nog een keertje?

Hoe gaat het met jullie dames? Ik wacht momenteel af tot donderdag (NOD). Heb gisteren (ja dom) al eens getest met een gewone clearblue digitale test. Die gaf niet zwanger aan. Stom he? was heel vastbesloten niet te testen en dan kan ik het toch niet weerstaan haha. Ik hoop zo erg dat ik donderdag niet ongesteld wordt.. die test was namelijk pas een week na ovulatie. 

Terug
Bovenaan