Kramp aantal dagen na eisprong

Ik gebruik deze en ben erg tevreden: https://www.vitaminstore.nl/product/essential-organics-puur-zwanger-compleet-vegicaps-1304532 Ik gebruik graag zo natuurlijk mogelijk. Ik kan moeilijk slikken, dus deze breek ik open en dan drink ik de inhoud met wat water, haha. Ik vind het ook nog lastig om te bevatten! Loop de hele dag al op wolkjes op werk. 
Dat is waar ik ook mee zit. Ik hoop zo dat mijn man bij alles betrokken kan zijn, omdat hij het ook zo graag wil! Hij is zo blij.
Fienon, ik zou dinsdag ongesteld moeten worden en ik heb gisteren een early test gedaan. Vanochtend nog 1 van Clear blue met een mooi + je. Ik ga dinsdag de echte test doen met het schermpje. Mijn "klachten" zijn vooral veel buikkrampen en rommelen. Nu nog steeds van die momenten, alsof ik ongesteld ga worden. 

Ik moet volgende week donderdag (hopelijk niet) ongesteld worden.. is wel erg van te voren om te testen denk ik. Ik heb ook al een aantal dagen verdeeld over de dag vlagen van steekjes/krampjes. Normaal richting mijn menstruatie heb ik ook pijnlijke borsten, maar die zijn er nu niet. Merk toch dat ik heeel veel ga lezen op dit forum enz, nu nog wachten haha ? ben benieuwd naar de symptomen van de andere dames! 

@noeksie, dankjewel! Hopelijk bij jou ook een lucky shot....

@Fienon, dankjewel! Oh voor jou ook super spannend zeg! Hopelijk voor jou volgende week ook mooi nieuws.

@Piri, dankjewel! Jij ook gefeliciteerd! Zo spannend allemaal!!!

@Melanieee, dankjewel! Jij ook gefeliciteerd! Lekker genieten nu!

Trouwens, kan iemand mij uitleggen wat DPO betekend? Ik denk dat ik wel weet dat het iets met na eisprong is maar waar staan de letters precies voor? :cool:

@fienon: mijn cycles verliep anders dan normaal dus ik vind het lastig te zeggen. Als ik mn normale cycles aanhoud was vandaag NOD maar als ik reken vanaf ovulatie dan pas maandag/dinsdag. Ik heb krampjes in mn buik, diarree soms, hoofdpijn en gewoon echt een gek gevoel in mn buik. En met vlagen misselijk. Ohja en beetje witte afscheiding.

@Melanieee: ah daar ga ik dan ook is voor kijken. Dankjewel voor de tip! Ja het gevoel is zo gek, ik ga het zo vertellen aan mijn vriend als hij thuis komt van werk. Spannenddd
@Peony: volgens mij betekend het Days Past Ovulation. Ik moest er eerst ook even in komen met al die termen haha. 

Het is inderdaad echt een vruchtbare maand zeg!! Wauw.  Nou, ik had vanmiddag dus bij het afvegen, en nu net iets bruiner en ouder bloed. Inlegkruisje was genoeg zegmaar dus niet mega veel. Pffff...dacht echt ff van neee...stel ik wordt ongesteld heb ik een perfecte cyclus van 28 dgn  dat dan weer wel...zit nu op DPO 10 dus kan van innesteling zijn, zelfs zwangerschap volgensmij. Maar, het gekke is, heb niet constant zo'n flinke mestruatiegevoel en krampen, terwijk normaal gesproken ga ik haast kapot van de pijn. Ik durf gewoon nu geen test te doen stom he 

@piri wat super leuk en spannend dat je het zo aan je vriend gaat vertellen!! 

@Piri, wat leuk dat je het zo gaat vertellen! Hij zal vast ook ontzettend blij zijn ?
@fienon, nu testen is dan wel iets te vroeg ja. Nog even geduld en dan heb je hopelijk over een paar dagen een positieve test!
@Noeksie, hopelijk is het wat innestelingsbloed? Ik snap dat je nu geen test durft te doen. Misschien eerst even wat tijd nemen voor jezelf, wat rustig aan doen en als je er dan wat meer klaar voor bent eentje proberen? Dpo10 is nog vroeg, dus een negatieve test zegt dan ook nog niet alles.

@Noeksie; hmm ja daar wordt je echt onzeker van. Dat snap ik helemaal. Hopelijk is het innesteling! 

Jaa hij vond het helemaal geweldig. Echt zo schattig! We hebben allebei alleen maar een grote glimlach. En daarnaast is het ook mega spannend, kunnen het nog niet echt geloven. Maandag de verloskundige bellen?

Terug
Bovenaan