Kramp aantal dagen na eisprong

Aah super leuk zeg! Ook echt bizar trouwens dat je vanochtend nog negatief hebt...en ineens zo'n gevoel weer smiddags dat je weer gaat testen haha. Kan dus ineens positief zijn binnen een paar uur! 
Dat hoop ik heel erg ja...heb alles al klaarliggen om morgenvroeg te gaan testen...

@melanieee Die krampen en dat rommelen heb ik ook! Je weer dat het erbij hoort, maar ergens vind je het toch spannend! 
@piri gefeliciteerd!!? lekker genieten nu.
@noeksie succes morgen! Hopelijk goed nieuws. Ik had 4 dagen voor NOD een negatieve test en op NOD een positieve.
Ik heb 3 december de intake gepland en ga los een echo erbij laten doen, dit doen ze helaas niet standaard bij ons de eerste controle.Helaas mag mijn partner hoe het er nu naar uit ziet niet mee en dat vinden we echt heel erg. Ons eerste kindje en dan moet je zoiets alleen doen. Ik hoop van harte dat de maatregelen begin december weer wat minder worden en hij toch mee mag!

@noeksie; ja ik vraag me nu ook af of ik wel goed heb gekeken vanochtend. Misschien nog half slapend maar indd heel gek dan. Jij succes morgen!! Hopen op het beste. 

@Fiennn; ah ja dat is echt balen dat hij niet mee mag. Zo iets is een moment wat je zeker samen mee wil maken.. hopelijk veranderen de regels nog indd

Menstruatie is helaas doorgebroken vannacht, zo super jammer. ? ik mag echt niet piepen van mezelf maar dat doe je dan toch wel he...is pas eerste ronde maar ik zie veel die zwanger zijn na 1e ronde en ook sowieso veel die zwanger zijn, jullie ook. Dan ga je toch denken...zal het bij mij ook zo zijn. Ik ben super blij dat m'n lichaam het netjes zelf oppakt op dag 28, perfecter kan niet vokgensmij haha. Niet dpo14 maar dpo10 dus vrij kort erna maargoed, heb wel gelijk rust nu. Was zo zenuwachtig 

Ah Noeksie, jammer indd! Maar inderdaad een super mooie cyclus heb je dan ☺️ op naar de volgende maand voor een nieuwe kans en een beetje lief zijn voor jezelf ? 
Lekker genieten het weer dit weekend dames!?

@Noeksie: dat is zeker jammer! Echt balen maar het was pas de eerste keer proberen, het komt echt wel goed! Op naar de volgende ronde

Terug
Bovenaan