Kramp aantal dagen na eisprong

Ja daar is het wel een beetje druk. Aah wat super dat het de eerste keer zo snel ging! Ook fijn dat je weet dat het kan omdat je al een kleine hebt. 

Goed dat je het zegt. Mijn NOD is vrijdag, ik heb net getest en in de verste verte nog geen streepje dus ik was de moed een beetje kwijt. Ik dacht even naja dan zal het deze maand nog niet zijn. Maar kan het wel zijn dat je symptomen hebt maar nog niet genoeg hormonen hebt op positief te testen?

Moet ik nog moed houden of het los laten voor deze maand?

Hee @Peony! Wauw wat bijzonder, ik zit nu in de 1e ronde maar heb echt zoiets van ik probeer niet teveel te hopen want het kan gewoon niet. Maar het kan dus wel echt. 
Het is maar net hoe veelde HCG is toch? Kan idd vroeger zijn maar ook later op de test zien.
Jammer piri,  maar idd, ik zou de moed nog even vasthouden en gewoon vrijdag testen.  Hier zijn de krampen en steekjes erger geworden...7dpo nu. 

Het blijft toch aanhouden dan die krampjes.
Bij mij is het gevoel sinds gister een beetje veranderd, heb nogsteeds last van mijn buik maar het is meer een drukkend gevoel en echt last van mijn darmen.. sinds gister ineens heel winderig haha sorry voor de info. Ik wordt altijd chaggie op mijn vriend als hij scheten laat en nu keek hij mij aan van wat zijn we aan het doen haha. Kan het ook niet laten, gaat per ongeluk. Hopelijk toch echt zwanger dan of gewoon even last van mijn darmen dat kan ook natuurlijk. 
Hoe gaat het met jullie met geduld? 
Oh ik heb trouwens ook soms mega erge honger in de ochtend en dan in de avond hoef ik niks..

Haha! Herkenbaar! Ik heb dat ook hoor, dat ik ook wel last van m'n darmen heb. Heb het heel vaak, door een chronische ontsteking  maar het ging nu net beter dus dacht hmm beginnen mn darmen nu weer. Het lijkt alsof het komt door die andere krampjes en steekjes dat je darmen gaan rommelen. 
Wat ik vooral sinds gister heb is, als ik moet plassen moet ik ook heeeel nodig! Ik hoef nooit savonds en snachts eruit om te plassen, maar nu sliep ik bijna en moest ik echt nog even gaan. Kan het meestal overdag best goed ophouden, nu echt niet. 
En dat met de eetlust herken ik ook, ik moet gelijk eten 's morgens. En als ik later op de dag eet, want;honger, eet ik een paar happen en ben ik er al klaar mee. Maargoed, ik heb echt in m'n achterhoofd dat het puur ontpillen kan zijn allemaal. 
Ik zit in quarantaine tot morgen dus heb weinig afleiding ook nog eens pff. Morgen weer lekker naar buiten een stuk lopen met m'n vriend, donderdag en vrijdag hele dag werken, en dan 't spannende weekend! Hoe is het met jou nu na die test? 

Haha zo toevallig allemaal he! Echt leuk. Wel vervelend zeg een chronische ontsteking.. Ja dat gevoel heb ik dus ook dat het een door het ander komt. 
Ik moet altijd wel vaak plassen maar indd echt super nodig nu, echt rennen haha. 
Ja dat inderdaad en normaal ben ik echt geen ontbijter en nu is het bijna het eerste waar ik aan denk. Ik ben als ik wakker wordt ook wel misselijk maar dat wordt na het eten wel minder. Ook maagzuur gisteravond. 
Nou ik hoop gewoon dat we lekker zwanger zijn, dat zou zo leuk zijn! 
Oh ja dan is het helemaal saai. Ik werk al maanden thuis en dan heb je ook teveel tijd om er mee bezig te zijn eigenlijk en te weinig afleiding. Maar gelukkig mag je morgen weer lekker naar buiten! Jaa dat wordt nog even volhouden en spannend he.
Hm ik hoop nogsteeds dat ik zwanger ben tuurlijk maar toch denk ik dat mijn lichaam me voor de gek houdt en dat het niet zo is dus nogsteeds in die tweestrijd. Hopelijk blijft ongesteldheid vrijdag gewoon uit. Ik weet van mijn moeder dat ze ook pas na 5/6 weken positief kon testen..

Ja zeker vervelend! We wilden er eigenlijk in januari voor gaan, vooral m'n vriend wil het al een tijd. Alleen toen werd ik ziek, medicijnen etc. Zit je toch niet te wachten op een zwangerschap. Had ondergewicht ook, nu zit ik op het randje van gezond BMI dus moet echt veel eten om op gewicht te blijven. Is iets moeilijker nu haha. Het kan zo weer terug komen dus heb zoiets, nú kan het! 
Zou echt leuk zijn he!! 
Oh ja dat thuiswerken lijkt me ook lastig in zo'n periode als je hiermee bezig bent. Dan heb je veel meer tijd idd om ermee bezig te zijn. Ik werk op een kinderdagverblijf dus ben dan wel goed afgeleid omdat het druk kan zijn haha. 
Ik zou me er als ik jou was niet zo druk om maken, je hebt natuurlijk wel echt vroeger getest. En je had toch de eisprong hetzelfde als bij mij, 7 dagen geleden? Zou het misschien kunnen dat je cyclus langer is...geen idee hoor maar je ziet het weleens haha. 

Hoi dames,
ik zit nu op 3 DPO en heb ook wat lichte kraampjes. Of het wat zegt, geen idee? Haha
Voor ons is dit de derde ronde en ik merk dat ik al wat minder gezonde spanning heb. Dit komt denk ik door het feit dat ik mij er meer van bewust ben dat het niet zomaar raak hoeft te zijn. De eerste ronde had ik allerlei klachten van misselijk tot een hele gevoelige buik en ook echt pas dagen na NOD ongesteld geworden. Toen dacht ik echt dat het raak was,  maar je lichaam kan je dus goed voor de gek houden. Nu nog een dikke week geduld ☺️
We proberen trouwens zwanger te worden van ons eerste kindje. Ik word bijna 28 en mijn vriend is 32. Leuk om mee te lezen!

@Noeksie; Ah ja dan is nu wel het goede moment inderdaad! Ook fijn dat je vriend het zo graag wilt. Mijne nu ook gelukkig, ik wilde altijd al wel jong moeder worden maar mijn vriend is 30 en hij is er nu klaar voor zegt hij haha. Begint in onze omgeving ook een beetje te komen dus dat scheelt ook. 
Haha ja dat lijkt me een drukke baan maar wel heel leuk! 
Ja onze eisprong loopt inderdaad gelijk, ik denk eerlijk gezegd ook dat daardoor mijn NOD is verschoven wat wel gek is maar het kan wel denk ik. Heb al drie maanden een hele stabiele cycles maar het kan altijd. Geduld geduld.. haha (heb ik niet) 
@Fienon; Gezellig dat je er bij bent! Ja dat is het lastige he, je lichaam kan je soms zo voor de gek houden dat je het gewoon niet weet. En we letten nu tuurlijk op elke minime verandering haha
Aah leuk, met zn 3en voor de eerste en Peony voor de 2de! 

Terug
Bovenaan