Hoi Tries,
wat een vragen, hihi,is niet erg hoor!
Ik had vorige week zondagochtend getest en 's middags zouden mn schoonouders en schoonzus + zwager + kindje langs komen (wij zijn nl. aan het verbouwen en ze kwamen even kijken hoe het er voor stond).
's Morgens zeiden we nog tegen elkaar; we houden het nog even voor ons.
Maar vlak voor ze er waren, zei mijn vriend ineens: ik denk niet dat ik het voor me kan houden!!!!!!
Dus we hebben het maar meteen verteld, haha! Iedereen super blij!
M'n schoonzusje is ook zwanger (van de 2e, zij is ongeveer 5 weken verder) dus we konden er lekker samen over kletsen.
Mijn ouders zijn op vakantie (komen zaterdag terug) en eerst wilde ik het ze vertellen als ze weer thuis zouden zijn (heb ooit eens helemaal bedacht hoe ik het zou zeggen als ik zwanger zou zijn) maar dat duurde nog zoooooo lang en ik wilde ze het zo graag vertellen dat we ze gewoon opgebeld hebben!
Ze zaten te juichen aan de telefoon (1e kleinkind voor hen) en hebben elke dag gebeld/gemails/gesms't! Lief he!
Ik heb het ook aan mijn beste vriendin verteld en mijn vriend aan zijn beste vriend (en zijn vrouw is ook weer een vriendin van mij, dus zij weethet ook). Ook een beetje met de gedachte van; als het mis gaat, dan hebben we ook steun aan hen.
Natuurlijk hoop ik dat het helemaal goed gaat!!
Mijn broer en zus wonen te ver om even op en neer te rijden, maar die komen nu zondag naar mn ouders (die denken; oh, gezellig, ze zijn weer thuis, even bijkletsen!) en dan komen wij uiteraard ook!!!! hihi, leuk is dat!
Ik ben nu 29 jaar en ik zal net 30 zijn als ons ukkie komt.
Ik ben eind februari gestopt met de pil, dus na 4 maanden raak (21 juni voor het laatst ongesteld geworden) dus best snel!!
Mijn vriend vind het kei leuk dat we een kindje krijgen (hij heeft al een dochter. daar hebben we goed contact mee, maar zij woont wel altijd bij haar moeder).
Hij is wel erg nuchter en rustig eronder (in tegenstelling tot mij).
Z'n moeder zei zondag wel (toen we het verteld hadden); ik dacht al, wat loopt ie toch te stralen!!!!
Ik werk nu nog fulltime (sta voor de klas, dus nu nog lekker zomervakantie) en hoe het straks allemaal gaat lopen... pffff... dat weet ik eigenlijk nog niet precies!
Ik zou graag 2 of 3 dagen willen blijven werken.
Ik weet nog niet precies welke dagen. Ligt misschien ook aan het plaatje op school.....
Mijn vriend werkt in ploegen, dus is steeds wisselend overdag thuis. Maar dat is wel steeds verschillend, dus we kunnen niet zeggen van; hij is altijd op mandaag thuis.
Dus naar KDV of misschien naar oma!?!?! Ik ga ons mam niet vragen, want dan voelt ze zich misschien verplicht, maar ik weet eigenlijk wel bijna zeker dat ze het erg graag zou willen (1e kleinkind en voorlopig denk ik nog wel de enige... mn broer is net gescheiden en mn zusje is nog jonger en heeft net een baan en ze hebben ook net hun 1e huis gekocht, zijn nog niet echt met kinderen bezig).
Leuk lijkt me dat, 2 kindjes dicht op elkaar. Lekker gezellig!
Ach, je hebt het ook niet altijd voor het kiezen, en het gaat zoals het gaat. Of ze nou dicht op elkaar zitten of juist veel in leeftijd schelen, het heeft allebei zijn voor- en nadelen!
Nou, het is een heel verhaal geworden, haha, heb je wat te lezen!
Waar kom je trouwens (ongeveer) vandaan?
Ik woon in een dorpje onder Eindhoven... alleen dan aan de andere kant van de grens... België dus!
@ Ilse; wat een grappige tip!! Heb ik nog nooit van gehoord. Maar als het helpt, dan helpt het! En het zal nog lekker fris in bed ruiken ook, haha!
Succes met je zwangerschap, voor jou zijn de laatste loodjes toch al wel aangebroken!
Groetjes, Mickje