Kramp onder je voet

Hoi,

Ik heb ook last van kramp onder mijn voeten en kuiten  (errug irritant)  Nu adviseerde mijn vk Venadoron van Weleda. Heb het gekocht en het werkt uitstekend. Misschien ook wel iets voor jou!!

Groetjes Helma 37+5

Hey Helma,

Ik heb nog niks gevonden wat helpt dus ga 't meteen halen en hopen dat het helpt. Ik heb meestal ook maar last van 1 been en heb ook veel last van spataders. Sinds een week heb ik mijn steunkous weer aan (echt niet charmant) en heb er gelukkig al veel minder last van, maar ga jou creme toch maar even halen.

Groetjes Patries

Hoi Patries

Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! Bij mij helaas iets minder (zie topic overgeven).
Heb ook niet zoveel puf meer om nu te typen.
Ik laat iig donderdag nog wel even weten hoe de echo is, jij ook????

Groetjes, Mickje

Hey mickje,

Ik heb je stukje gelezen. Ik kan me voorstellen dat je geen puf meer hebt. Ik heb gelukkig nergens last van, maar mijn collega heeft er ook heel veel last van gehad en die at 's morgens alleen een beschuitje en een beetje slappe thee en dat ging dan redelijk. Misschien iets om te proberen. Je moet wel opletten dat je voldoende vocht binnen krijgt en niet uitdroogd. Ik neem aan dat je morgen niet gaat werken en eerst even goed voor jezelf (en je kleine hummel) zorgt. Ik laat het donderdag even weten. Heel veel sterkte en als je twijfelt gewoon je huisarts bellen.

Groetjes Patries

Hoi Patries

Ja, ben vandaag thuis gebleven. Ben vanmorgen ook naar de HA geweest.
Bloed laten prikken (ieks!!) want ze dacht aan galblaasonsteking en ik moest 's middags terug om urine in te leveren.
Ook kreeg ik een recept mee voor bij de apotheek pilletjes te halen die je maag kalmeren.
Die moet ik een half uur voor het eten innemen. Dan krijg ik eerst ergere pijn dan ik al had.... maar verroest!!! Heb to nu toe niet hoeven overgeven! (snel afkloppen!!).
De HA zei wel dat ik maar rustig aan moet doen, want door dat overgeven heb je haast geen energie meer, en het beetje dat je hebt gaat naar de . (hyves-plaatje, ik weet niet of ie het doet hier...)
Vrijdag was ik zowiezo al vrij en donderdagochtend ook ivm de echo in het ziekenhuis (midden op de ochtend, en ik woon best ver van mn werk, dus zou pas aan het einde van de ochtend weer op school zijn), dus nu hebben ze vervanging voor de hele week geregeld.
Eigenlijk best wel fijn!!!
Maar goed, moest dus ook nog urine inleveren, en daar zat te veel (????? naam vergeten) in, dus weer bloed prikken (alleen nu in mn vinger) en er kwam een waarde uit van 67 en dat was veel te laag... kon zijn omdat ik zo weinig at (en wat ik at bleef niet zitten) of kon te maken hebben met zwangerschapssuiker of diabetes (zit nl in de familie).... Moet ook weer in de gaten gehouden worden dus!
Zo houdt het je wel bezig!!! Pfffff..............
Zaterdag dacht ik ineens; jeetje, zou ik misschien zo ziek zijn omdat het er 2 zijn?!?!
Maar ik denk dat ik dan al veel eerder ziek zou zijn geweest.
We horen het wel donderdag!
Ohja, heb toenstraks nog terug gebeld voor het bloed (gaat echt snel hier in Bels) en er was een waarde verhoogd, de rest was gelukkig goed! Maar als ik pijn boven in mijn buik kreeg of als ik koorts kreeg, dan moest ik alsnog terug naar de HA!
Dus hopen dat het vanaf nu weer beter gaat! Als ik mn eten binnen houd dan kan ik tenminste wat aansterken......

Fijne avond!

Groetjes, Mickje

Hey Mickje,

Goed dat je thuis gebleven bent en fijn dat de pilletjes geholpen hebben, (wat heb je gekregen?? Ik werk in de apotheek en wil dit soort dingen dan altijd graag weten)
Je hebt ook bandjes de je om je pols doet en dat helpt ook heel erg goed tegen misselijkheid.

doet het. Wat is je hyves?? kan ik eens zien met wie ik elke keer zit te kletsen??? Die van mij is http://triesepiesh.hyves.nl/  Ik hoop dat het zo werkt.

Nog eventjes geduld en dan weet je of het er 1 of misschien wel 2 zijn. Zou wel super zijn. Ik had dat wel gewild, maar ben met 1 ook super blij.

Ik hoop dat de tabletten blijven werken en dat je weer snel een beetje aan kan sterken.

Groetjes Patries

Hoi hoi!!

Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeelemaal blij!!!!!
De echo was helemaal goed!! Het kindje is 4,9 cm en alles zit er op en eraan.
Ook de nekplooi was prima, geen reden voor verder onderzoek nodig.
Het was zooo leuk om te zien, die kleine was vrolijk aan het bewegen en aan het rondbuitelen!
We hebben ook het hartje gehoord.
De gyn was erg aardig en hij legde alles rustig uit en nam alle tijd. Fijn is dat!
Alles zat op schema, en de uitgerekende datum klopt precies (28 maart).
Ik mocht van de gyn stoppen met de tabletten tegen misselijkheid, dus ik hoop dat het nu allemaal weer wat beter gaat!
M'n bloeddruk was weer goed, dus ik heb er alle vertrouwen in!
Maandag dus weer rustig aan het werk!

Ga vnv naar mn ouders en dan vraag ik of ons pap de echo ff scant, dan zet ik 'm van 't weekend op hyves!!!!

Groetjes, Mickje

Terug
Bovenaan