Krampen in buik

Hallo Allemaal,
Vraagje hopelijk kan iemand mij antwoord geven.
Volgende week donderdag 8 maart mijn NOD.

Nu heb ik na mijn eisprong krampjes in mijn buik, voornamelijk links..
Heel veel last van mijn ogen, tranende en vermoeide ogen...
Gisteren helemaal niet fit geweest, gevoel van koorts, maar had geen koorst 36,7.

Iemand hier ervaring mee ?
Of herkent iemand dit?
Ik maak me namelijk best wel een beetje zorgen wat het kan zijn.
Alvast dankjewel!!

Erg spannnend zo wachten op NOD!!

Groetjes
 
Hoi Sasje,
Dit heb ik ook gehad! Dit was zo rond mijn 10-14 weken zwangerschap. Mijn NOD was helemaal goed en deze verschijnselen schijnen vaker voor te komen volgens mijn verloskundige!
 
Alvast succes met je NOD! En hopen dat dit net zoals bij mij Niks betekend. Je bent in iedergeval niet de enige die dit heeft. 
 
Liefs. 
 
Ook al zo vroeg??
heb verder geen zere borsten ofzo..
alleen erg moe..
Ik maak me toch best wel zorgen..
Het zou egt te mooi om waar te zijn.. :)
 
Hoi Sasje,
Dit heb ik ook gehad, behalve de koorts. Vanaf mijn eisprong tot ongeveer week 6 van mijn zwangerschap had ik erg veel steekjes heel laag in mijn buik. Die deden geen pijn, maar wel duidelijk voelbaar. Ook was ik in de periode van eisprong tot NOD erg moe.
Spannend. Hopelijk heb je over een weekje ook een positieve test. 
 
Ze doen idd geen pijn.. 
Alleen merk dat er iets zit, wat ik niet herken.. 
Hoe merkte je nog meer dat zwanger was?
 
Ik hoop het ook!! 
Zo spannend.
Adviseer je om egt op de NOD te testen of later?
Ik kan al bijna niet meer wachten...
 
Eerlijk gezegd had ik verder helemaal geen kwaaltjes! Echt pas rond 6 weken begon ik wat vlagen van misselijkheid te voelen en pijnlijke borsten te krijgen. Maar aangezien ik die steekjes nooit eerder had gevoeld voor een menstruatie, had ik daarom wel al een sterk voorgevoel. 
Ik ben heel ongeduldig en eigenwijs ? Ik heb met 3 dagen voor NOD getest en die was negatief. Toen 's morgens op mijn NOD getest en die was licht positief. Ik weet dat het wachten lang duurt, maar ik zou echt pas op z'n vroegst op je NOD testen. 
 
Oke! 
Ideaal :) 
Is dit voor jou ook de 1e zwangerschap?
Haha. dat is heel herkenbaar.. 
Maar het voelt gewoon dat het raak is! 
Die steekjes hoelang voor je NOD had je die?
sorry van al mijn vragen hoor...
 
 
 
Terug
Bovenaan