Krampen in buik

Haha geen probleem. Ik weet hoe spannend het elke keer weer is.

Nee dit is mijn 4e zwangerschap (2e kindje). Maar deze lijkt totaal niet op de vorige. Zo zie je maar dat echt iedere zwangerschap anders is!

En ik voel mijn eisprong altijd goed. De steekjes die ik hierbij voelde zijn eigenlijk niet meer weggetrokken. Dus echt gelijk na de eisprong.
 
Ik had al een jaar niet gemenstrueerd dus had ook niet gedacht zwanger te zijn. Eenmaal de kennis dat ik dus wel degelijk zwanger was (toen 6+1 week) kon ik ineens signalen plaatsen. Waaronder steekjes onderin mijn buik. Meerdere malen gedacht dat ik een blaasontsteking had maar telkens niks te vinden in mijn urine. Ik had ontzettend gevoelige borsten, echt er naar wijzen deed bij wijze van al zeer. Ze waren ook gegroeid. Ik was op een manier moe die ik nog niet kende. Dat waren mijn eerste signalen eigenlijk. 
 
Ja idd! 
GEFELICITEERD!
Hoe ver ben je nu?
Oke, toch gek he dat het zo verschild per zwangerschap..
Ja ik voel mijn eisprong ook altijd, alleen nu had ik wel het gevoel dat ik er 2 heb gehad.
ZOu dit een kans op een tweeling vergroten?
Oke, ja dat heb ik dus ook! wel zijn de steken meer links overdag en savonds en snachts rechts en verspreid :p
ja het klinkt egt raar als ik dit nu aan het typen ben haha
weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven..
 
@dgam
Oh oke, 1 jaar dat is wel lang zeg!
snap dat het dan heel onverwachts is gekomen voor je
GEFELICITEERD!!
De pijnlijke borsten heb ik dan weer niet..
Egt alleen die steekjes, en moe en die ogen..
Gisteren gewoon egt zo'n traanogen en vermoeiende ogen dat het gewoon prikte.. 
Mijn vriend zei nog wat is er met jou an de hand...
haha
 
Ik ben nu 14+3 weken. Heb nog ff te gaan dus haha. 
Wat betreft de 2 eisprongen heb ik geen idee. Misschien dat het de bevruchting geweest kan zijn? Geen idee of je dit kunt voelen. 
Ik had inderdaad ook op afwisselende plaatsen steekjes. Ik weet alleen niet meer of daar ook een beetje structuur in zat. 
 
Oke ja idd haha.. 
Wil jullie weten wat het wordt :)?
 
Ja ik heb ook egt geen idee :p 
We zullen maar gewoon moeten afwachten.. 
Oke, dus dat is dus niet vreemd gelukkig :)
 
 
 
Oja nog iets anders..
Morgenavond ga ik sushi eten met een vriedinnetje van mij.
Dit kan toch nog geen kwaad he?
misschien een hele stomme vraag.. :p
 
Ik had ook krampjes en een rommelende buik toen ik zwanger bleek te zijn, nog voor mijn NOD. Verder heel moe maar geen andere klachten. Nu bijna 7 weken zwanger en nog steeds heel moe, inmiddels ook gevoeligere borsten maar verder helemaal niks geen klachten.
 
Terug
Bovenaan