Krampen in buik

GEFELICITEERD!!
Gelukkig dat je verder (nog) geen klachten hebt. hopelijk op een voorspoedige zwangerschap!
Is het je 1e zwangerschap?
 
Ja we willen wel weten wat het wordt! Met 16 weken hebben we een geslachtsbepaling gepland staan ? Maakt ons allebei niks uit, maar is evengoed spannend. 
Wat betreft de sushi denk ik niet dat het kwaad kan zo vroeg al. Maar als je je er niet helemaal prettig bij voelt, zou ik anders proberen om de rauwe vis sushi (zo veel mogelijk) te laten staan. De rest kan sowieso geen kwaad! Smakelijk alvast hihi. 
 
 
De ogen herken ik ook trouwens. Ik heb sowieso altijd al last van mijn ogen maar sinds ik zwanger ben heb ik zeer verergerde eiwit sliertjes in mijn ogen. Tranen en sneller vermoeide ogen inderdaad. Het zegt misschien niks. Je kan niks anders doen dan afwachten helaas. En ja, een jaar niet menstrueren is lang. Ze hadden ook gezegd dat ik niet natuurlijk zwanger kon raken. Het is dus werkelijk een wondertje in mijn buik. 
 
Sasjee; Het is mijn tweede zwangerschap, de eerste is met 7 weken in een miskraam geeindigd helaas.... Precies dus het aantal weken wat ik nu zwanger ben, ik kan totaal niet genieten van zwanger zijn. Maak me alleen maar zorgen dat ook deze zwangerschap misschien wel weer mis zal gaan. Maar goed, zit niks anders op dan afwachten en zien wat de tijd zal brengen.
 
Bsje; Zeker spannend!! Als het maar gezond is :)
Hoe oud is jullie 1e kindje ? jongen/meisje?
Nee dat dacht ik dus ook misschien wel de laatste keer dat het mag haha. 
Dankjewel! 
 
@Dgam; oh egt waar? 
Zou het dan toch een teken zijn.. Was dat bij jou ook in het hele vroege begin?
Ja idd, maar duurt dan lang als je zo moet wachten.
Oh egt, wow wat bijzonder dat het nu wel natuurlijk is gelukt!! 
Krijg kippenvel als ik het lees.
 
@Sakoo ; Wat erg dat je andere zwangerschap in een miskraam is geeidingd.. 
Ik begrijp dat het nu heel dubbel voelt, maar probeer er toch van te genieten. Als je je ''zorgen'' maakt is dat ook niet goed voor het kindje. 
Hopelijk gaan de komende weken snel en krijg je de bevestigende echo dat alles goed is!
 
@sasjee; ik geloof wel dat dat vanaf het begin zo was. Maar ook vooral omdat ik zo moe was. Ben nu 21 weken dus weet niet meer zo goed of mijn ogen vanaf het begin al zo deden of wat later. 
 
Oke, nou ik denk dat er niks anders op zit dan wachten tot volgende week.
Ik laat jullie iets weten :)!
Ik hoop het zo!!! Zeer welkom zo'n kleintje
 
Terug
Bovenaan