Krampen in buik

Ons eerste kindje is een dochtertje van 9 maanden. Wordt dus lekker gezellig straks?
Ik had altijd die van de action. Super goedkoop en hebben bij mij altijd perfect gewerkt. Daarna een clear blue met weekindicatie om te kijken of ik ook echt zover was als ik dacht te zijn. 
 
Ook hier action test. Die werd binnen 2 seconden heel donker dubbel gestreept. Vervolgens clear blue om erachter te komen hoeveel weken. 
 
Hoi,
Ik lees even mee! 
Ik heb woensdag 7 maart mijn NOD, en ook ik heb sinds het weekend een erg vreemd gevoel in mn onderbuik..
Iets wat ik totaal niet ken bij mezelf. Als ik ongesteld moet worden heb ik nooit ergens last van dus vraag me nu echt af waar dit vandaan komt en of het misschien toch iets betekend. 
Ook heb ik last van mn ogen, heel snel traanogen en voel me ook erg snel moe. 
Heb nog nooit gehoord van mensen om me heen die zwanger waren dat ze last hadden van hun ogen, dus vond het best bijzonder dat ik dit topic tegenkwam met eigenlijk dezelfde "kwaaltjes" als mij.
 
Oke
Ik heb die van de kruidvat in huis 2 voor 5 euro. En idd een digitale clearblue om te kijken hoever ik ben als de test positief aangeeft komende week!


Sjaapje; Oke, wat spannend!
Deze symptomen heb ik dus ook en herken ik ook totaal niet!
Ben je wel bewust bezig met zwanger worden?
Wanneer is je NOD?
 
Mijn NOD is 7 maart. 
Zijn er bewust mee bezig om zwanger te worden ja!
Nog even afwachten of het iets te betekenen heeft dus..
 
Bsje,
Hier nog steeds geen ongesteldheid en al meerdere testen gedaan maar helaas negatief!
Had het woensdag al moeten worden en ondertussen is het zondag.. er is dus nog hoop.
 
Terug
Bovenaan