kruidvatvoeding

kan mij iemand vertellen of de voeding van het kruidvat ook goed is?alleen al het prijsverschil met friso en nutrilon.maar dan is het de vraag of dit wel goed is.maar ik neem aan dat ze het anders toc niet mogen verkopen.

groetjes
 
Ik denk inderdaad dat je er vanuit mag gaan dat het goed is. Anders koop je beide merken en kijk je bij de ingrediënten wat het verschil is of je belt een voedingsadvieslijn. (bv van het voedingcentrum ofzo)
 
Hallo

Ik denk erover om nu bij de tweede ook kruidvat voeding te nemen ivm met het grote prijsverschil.Ik heb gebeld met de infolijn over de voeding en in de pakken voeding zit precies hetzelfde in,maar er kan een grammetje verschil in zitten.Het is een goedgekeurd product anders mochten ze dat nog niet eens op de markt brengen.Het voldoet aan alle eisen die kindervoeding moet hebben.En vooral bij kindervoeding zijn ze daar erg streng in.Ik ga het in ieder geval proberen.

Kuzzz Kim
 
Hallo Mama's

Sinds vorige week ben ik ook overgestapt naar Kruidvatvoeding, en het bevalt me erg goed!! Ook reageert ons kindje er erg goed op, ze poept normaal, heeft geen last van krampjes en dat is natuurlijk het belangrijkst. Wel ben ik begonnen met eerst drie schepjes Friso en drie schepjes Kruidvat. Zo kon ze dan een beetje wennen. En nu geef ik alleen nog maar Kruidvat voeding. Succes allemaal

Groetjes Essie (mama sinds 11 wkn )
 
hallo

op blz 6 staat ook een stukje over kruidvat voeding. wet niet of j die al had gelezen voordat je vraag ging stellen.

Ik gebruik naast mijn BV ook kruidvat opvolgmelk 6 mnd. ik ben er te vreden over. ik merk niks aan mijn dochter,Ik heb eerst alle proefzakjes gebruik (nestlé, nutrilon,friso. ik kon percies 3 flessen van 200 cc er uit halen. ze had om de 3 dagen een andere voedings merk, ik heb toen ook niks aan haar gemerkt.

Mijn ervaring van kruidvat is goed. het enigste nadeel vind ik dat je iets langer moet schudden voordat het goed door het water gemegd is. maar dat vind ik helemaal niet erg. schud liever even wat langer met de fles dan dat ik veel meer moet betalen voor een voeding.

je kan er gerust ove rzijn, wnat als er iets niet goed is voor baby's wordt het NOOIT IN DE VAKKEN VAN DE WINKEL GELEGD.

kijk en luister gewoon goed naar je kindje hoe hij/zij er op reageer.
Succes
 
hallo
Ik gebruik vanaf het begin dat je het kon kopen kruitvat voeding. Ben nu net overgegaan op de voeding vanaf tien maanden want bart is nu tien maanden.Ik heb zelfs het idee dat bart het beter op deze voeding doet als dan de andere. Dus je merkt het al ik ben er zeer te vreden over ik ben ook rustig overgestapt maar niet 50/50 maar meteen meer kruitvat dan friso. en dit ging goed bij bart maar dit zal je dan even met je cb moeten overleggen want ik weet natuurlijk niet hoe jou kindje eet. Ik ben een moeder van drie kids en geen pro op het gebied van voeding. Maar ik zeg je wel dit naar mijn mening kan je gerust over stappen op kruitvat flesvoeding. Nog een tip leg een voorraadje aan want soms is het moeilijk te krijgen
groetjes mirella
 
Sinds gister ben ik overgestapt op de kruidvat voeding. Thijs doet het er prima op. En het scheelt echt heeel veeel in prijs. Ik merk geen verschil met de Nutrilon.
 
hoi,

Alle babyvoedingen van zuigelingenvoeding tot opvolgmelk3 zijn allemaal goed.
Ze moeten in Europa aan een voedingsnorm voldoen. Dat is verplicht.
De similac is ook goedkoop!!!
Ik hoop dat ik voldoende info heb gegeven!!!

Groetjes,
 
Terug
Bovenaan