kruidvatvoeding

Naast de kruidvatmelk die ik sinds het op de markt is gebruik, ben ik sinds vorige week ook de potjes voeding van kruidvat gaan gebruiken. Ook daar ben ik positief over.
Je betaalt 1,39 voor 2 potjes fruit of groenten/vlees en dat scheelt wel vergeleken met de 99 cent voor een potje Olvarit! Senn vindt het heerlijk, maar ja hij is dan ook een makkelijke eter, ik heb nog steeds niet ontdekt wat hij niet lekker vindt! kleine kliko!
Enige nadeel is dat er nog maar heel weinig keuze is in de potjes van kruidvat en voor de variatie koop ik dus nog wel olvarit erbij. Vind het beetje sneu om hem te vaak hetzelfde te geven!
Ander nadeel is dat niet elke kruidvat (tenminste niet die bij mij in het winkelcentrum) de potjes voeding heeft, maar misschien moeten ze het daar nog krijgen...

Rita Mama van Senn (8 mnd)
 
Als ik het zo lees in dit forum dan is de Kruidvatvoeding extra care niet zo goed.
Mijn zoontje van 16 weken drinkt de gewone Kruidvat voeding 0-6mnd. Het gaat uitstekend. Similac is ook goedkoop, maar dat schuimt veel meer.
Ik heb ook Friso en Nutrilon gebruikt.Tov de Kruidvatvoeding merk ik geen verschil.
Het is prima voeding.
 
Terug
Bovenaan