Kunnen er niet meer als 700 berichtjes in een topic??????????

Net even wezen gluren bij de buren van voeding... Het blijft maar doorgaan. Enneh, YvonneZ is ook weer gesignaleerd.

Waar maakt iedereen zich trouwens zo druk over? Het is toch vrij duidelijk dat dit gesponserd is? (zie de tapbladen) en sorry hoor, maar als je niet van hema worst houdt, moet je geen worst bij de hema halen... (En voor iedereen die denkt, huh? worst? ga maar even gluren op het spelletjes topic bij 178... dan weet je ook waar ik die worst vandaan haal!)

Groetjes, KT

quote: KT reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-09-2007 09:23:02'));

Net even wezen gluren bij de buren van voeding... Het blijft maar doorgaan. Enneh, YvonneZ is ook weer gesignaleerd.

Waar maakt iedereen zich trouwens zo druk over? Het is toch vrij duidelijk dat dit gesponserd is? (zie de tapbladen) en sorry hoor, maar als je niet van hema worst houdt, moet je geen worst bij de hema halen... (En voor iedereen die denkt, huh? worst? ga maar even gluren op het spelletjes topic bij 178... dan weet je ook waar ik die worst vandaan haal!)

Groetjes, KT

Ik vind het ook erg naïef allemaal. Alsof ze er nu pas achterkomen, dat alles om reclame draait
Ook bij de dietiste wordt nu elk antwoord van haar helemaal ontleed..beetje triest hoor.
De reacties die er nu komen, gaan volledig voorbij het punt waar het allemaal mee begonnen is.
En idd; stop met klagen en ga dan lekker ergens anders heen!
Sil

Hallo iemand daar?

Ja irri is het he? Maar ik besefte me daarnet ook opeens dat ik het gewoon maar blijf lezen. Moeten  ik eigenlijk ook gewoon niet doen denk ik. Ik krijg er telkens weer de kriebels van als ik het lees. Dan probeer ik het maar niet meer te lezen. Maar dan hebben we het er hier weer over en dan ga ik toch weer. Ik ga dit keer echt proberen het maar effe niet meer te lezen. Ik vind het gewoon zonde van mijn tijd.

Even wat anders. Het is hier echt bout weer. Bij jullie ook?

Hier valt het weer wel mee, wel wat wolken, maar ook flink zon!
Tja, bijna zeeland, toch de meeste zonne-uren.

Ik blijf het wel lezen, kan het niet helpen, vind het ook wel spannend! Maar als ik Yvonne was, hield ik de eer aan mezelf en ging ik lekker ergens anders heen. Maar goed, dat zou ik doen..

Hier mee zoiets;

Maar die regen hebben wij vanmorgen al gehad!

In Zeeland zit je wat dat betreft goed. Wij zijn er laatst een weekje geweest op vakantie en hadden alleen maar zon. De rest van het land niet. Goed getimed he?

Tja, Yvonne, ik heb er ook wel weer respect voor hoe ze ermee omgaat maar ik was hem ook allang gesmeerd hoor.  

Ah Jeske is wakker.....

Toedels

Terug
Bovenaan