Kunnen er niet meer als 700 berichtjes in een topic??????????

Hier nu ook lekker weer... met hier en daar een verdwaalde wolk...
Maar ja... ook ik zit aan de grens van zuid-holland

Groetjes Debby

idd, Zuid Holland is redelijk qua weer. Heb het dekbed even te luchten gehangen, voor zolang als het droog is...

hahaha, ja maar dat kán ik dus niet... hahaha.

Het is hier prijs-schieten... Ik kán het wel doen.. maar de ene keer gaat het goed, en de andere keer gaat het goed fout!!!
Als de Shell weer eens een uitstoot heeft (of een andere raffinaderij) kan ik wéér overnieuw beginnen.... En dat risico neem ik liever niet....

Groetjes Debby

oh getver! Lijkt me best vervelend! Maar ja, wat je zegt, het went ook wel. Op een gegeven moment weet je niet beter en droog je je was e.d. gewoon binnen of in de droger.  

Dat lijkt me echt klote Deb!
Ik vind het heerlijk om mijn was buiten te drogen, ben ook niet anders gewend!
Hier moet je alleen in de gaten houden dat de boeren niet gaan gieren, want dan kan ik het ook opnieuw doen!
Sil

idd Sil, mijn ouders wonen 2 wijken verder en die kunnen het gewoon wél buiten hangen..
Maar ik woon er ook erg bizar dichtbij hoor! Als ik uit mijn keukenraam kijk, kan ik de flares (dat zijn die schoorstenen )  zien van de Shell (en een deel van de shell zelf)

Groetjes Debby

Ik kon het niet laten.. en heb weer eens gereageerd op het eierkoek topic van de diëtiste... mennnnnnn, wat een mierenneukers zijn er ook.....

Groetjes Debby

Zeggeh, deze topic gaat vandaag weer vol komen he?! Die 700 berichtjes zijn er weer voordat je het weet...  

Terug
Bovenaan