Kunnen er niet meer als 700 berichtjes in een topic??????????

niet alleen de eierkoeken.. ook rozijntjes worden onder de loep genomen
Ik heb er nog maar een schep SUIKER bovenop gedaan.... LETTERLIJK!

Groetjes Debby

ik krijg meteen trek in eierkoek... Gelukkig hebben wij die nog in de kast liggen! Zo terug...

Jammie!!! Maar... ik heb ook meteen even een gezonde tarweboterham uit de vriezer gehaald voor mijn meisje. Die ga ik straks voeren; half met smeerkaas en als ze dat op heeft krijgt ze de andere helft met chocopasta of jam! Omdat ze dat lekker vindt...  

precies!!! Lijkt wel tegenwoordig dat je niets meer in je mond mag steken puur omdat je het lekker vind!!
En eerlijk??? ik eet NIETS wat ik vies vind!! nou vind ik wel hééééél veel dingen lekker, maar toch... kom op nou... er mag niet meer genoten worden van eten???

Groetjes Debby

Tja, ik let heus wel op of er voldoende vitamientjes en vezels enzo naar binnen gaan (bij mezelf en bij Lara), gewoon omdat ik me daar lekker bij voel. Qua weerstand en om goed te kunnen poepen (zo simpel is het).
Maar dat is inderdaad met voedsel dat ik lekker vind! Ik ga geen spruiten eten, omdat er zoveel vitamine C in zit, want ik vind spruiten vies! Als Lara ze wel lekker vindt (mijn man eet ze wel af en toe), dan krijgt zij ze wel en anders gewoon iets anders!

Overigens zit in het dieet waarmee je 692 wordt, (of het dieet dat in ieder geval goed is voor je hart) dagelijks een glaasje rode wijn én wat pure chocola!

Maaaar, dat wilde ik eigenlijk niet zeggen. Ik heb namelijk een hele belangrijke mededeling; Heather heeft een slechte haardag! Joepie!

Waarom joepie? Nou omdat ze nu in ieder geval zoveel haar heeft, dat een slechte haardag tot de mogelijkheden behoort! Het wachten is nu op een goede haardag .

Groetjes, KT

Terug
Bovenaan