Kunnen er niet meer als 700 berichtjes in een topic??????????

Heeee daar,

Leuke dag gehad? Wij wel. We zijn, zoooo truttig, naar Hattem gefiets, kan je over de IJssel met zo'n klein pontje. Daar lekker geluncht en toen weer terug (duhhhh). Kneuterig familie dagje dus eigenlijk. Zal zo ff een foto laten zien van de kleine meid op de hele grote moederfiets.

Groetjes, KT

ps, wat hebben jullie eigenlijk gedaan?

Heerlijk toch! Lekker kneuterig is gewoon leuk. Wij hebben niet veel bijzonders gedaan. Beetje thuis gehangen, wel relaxed.

Wij hebben echt een heel lui weekend gehad....lekker niks gedaan

Alhoewel....niks???? Wat is dat eiegenlijk.....heb gekookt...afgewassen...de was gedaan...bed verschoond...slaapkamer schoongemaakt...bedje van Elise schoongemaakt...d'r kamer schoongemaakt...boodschappen gedaan....etc....etc...

Afgelopen vrijdag heb ik een relax-dagje gehad.
Ben naar thermen geweest....is echt heerlijk....de hele dag in je blote kont...allemaal sauna's uitproberen en in bubbelbaden zitten...

En wat uiteindelijk een ontspannende massage had moeten zijn....was helaas niet zo ontspannend....men...wat heeft ze me pijn gedaan zeg...leek wel of ik op de pijnbank lag...

Ze was een half uurtje aan het masseren geweest...en toen ze klaar was werd ik toch een partij niet lekker zeg!
Duizelig, misselijk, hoofdpijn....ja zei ze je zat een beetje vast...duhhhh...ja dat ik nog niet gevoeld!
Maar ja...het was wel lekker hoor...naderhand.
Als je niks voor je verjaardag weet moet je zo'n arrangemant vragen...

Terug
Bovenaan