Kunnen er niet meer als 700 berichtjes in een topic??????????

hahahaha, idd gefeliciteerd!!!! Wat een mijlpaal!!!!!
En KT, you're totally right! Enneehhh naar mijn idee word er van suikerbieten, kristalsuiker van gemaakt... natuurproduct toch??

Groetjes Debby

Haaa meiden...
Ga ik even bij dat spelletje kijken schrik me rot!!! was dat nou??? IEHHHH Blijkt dat ik het geplaatst heb! das toch niet normaal! Het plaatje is verandert of zo??? Ik doe iig nie meer mee! Ik heb gisteren wel gecheckt of alle nrs er stonden maar toen was ie nog normaal.... kijk dus een beetje uit want dit vind ik niet kunnen....
Wat moeten jullie wel niet van me denken zeg...
Ik zit er nog van te bibberen gewoon...
En mijn vriend lachen!
Xus

Nou Suus, ik had dat ook niet achter je gezocht!
Moet nu stiekem wel lachen hoor!

En idd; ik word dat gezeik over eten ook een beetje zat!
Ik eet ook niks wat ik niet lekker vind en ik laat Chloë lekker overal van proeven, dus ook van zoet, suiker, slagroom, patat, kipnuggets (vind ze heerlijk)
LEKKER BELANGRIJK allemaal.
Ik lust overigens wel spruitjes en Kyara eet ze zo uit de pan! En die heb ik ook altijd van alles gegeven. Dus dat heeft helemaal geen invloed op het eetgedrag van later!
Er schijnt nou ook van alles mis te zijn met potjes..
Ga gauw nog even bij de eierkoeken kijken!

Tsja Joran eet werkelijk alles! behalve kaas, dat vindt hij vies... Maar stukjes in een potje, geen probleem... tsja veel praten tegen je kind he
ik ben trouwens blij dat hij weer eet en drinkt, hij is duidelijk weer helemaal beter!

Hé Debby, je hebt ook je eigen topic bij de voorjaar-mama's!

Ja ik vind ook dat er wel moeilijk wordt gedaan soms. Ik doe maar wat bij Jeske. dan denk ik, ach als er maar wat ingaat en het een beetje gezond is.

Helaas ben ik wat mezelf betreft wel gedwongen veel na te denken bij wat ik in mijn mond stop. Maar ach, ook dat lukt wel aardig.

Terug
Bovenaan