Kut kut kut echt vrijdag de dertiende!

Pfffff wat een bericht Daycey....dat wil je echt niet horen!!
Ik had nooit verwacht dat het zo lang duurt voor het zaad weer hersteld is.....

Nou meid, geef de moed niet op!!! Ik duim voor jullie!

Liefs!

Jeetje Daycey, kutterdekutzooi is dat zeg!
Dat het allemaal zo lang moet duren! Echt klote!

Hoop voor je dat de komende 5 maanden voorbij vliegen!

Sterkte!
Liefs

Ach meis toch, dat is echt een enorme tegenvaller.
Wat bizar dat het zo lang duurt voor de zaadjes zijn hersteld :-(

Wees even flink boos en verdrietig maar geef de moed niet op lieverd. Ook jou tijd komt.
En misschien wil je het niet horen maar ik zeg het toch :p, ik bid voor je!

Liefs Mamamijn

Jeetje meis, wat ontzettend naar voor je/jullie! Je geduld wordt wel heeeel erg op de proef gesteld zeg. Ik hoop dat je de kracht vindt om dit te verwerken, kan me voorstellen dat dat nu even heel moeilijk is. Heel veel sterkte!

Liefs van Mar

jee zeg wat kloten!! misschien heel domme vraag hoor maar mogen jullie niet tot die tijd verder met IUI?
Sterkte meid

Daisy.......

Alles is al gezegd door de andere meiden voor mij....
Wat een enorme tegenvaller! Ik las je FB al toen straks maar kon niet op het forum.
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze maanden door te komen.
Nu denk je echt dat het nooit goed zal komen, dat weet ik. Ik ga ook niet zeggen dat het wel goed komt, want dat weet ik niet. Maar ik hoop het wel voor je, natuurlijk hoop ik dat!

Ik kan nu nog wel vanalles gaan zeggen maar het staat in het niets bij hoe je je voelt.

Een dikke kus voor het meisje met de pet-:)

Wat erg voor jullie. 3 jaar is idd een hele lange en vreselijke lange periode. Had het jullie echt gegunt dat het al eerder mocht gebeuren.

Hoe reageerde je vriend op dit rottige nieuws?

He bah dat is echt geen fijn nieuws, wat een gedoe zeg! Hopen dat er nog een wonder van nu tot september gebeurd. Wens je het beste sterkte meid!

Terug
Bovenaan