Kut kut kut echt vrijdag de dertiende!

lieve lieve daisy,

wat weer een akelig nieuws. het zit jullie ook niet mee he!!!
een hele dikke knuffel, en geef de moed niet op!

Hey meiden,

Het baalgevoel is nog niet over, hoor! Gisteravond wel samen naar de film geweest: american pie. Superfilm!

Misschien verkeerd om op deze manier te denken, maar als we eindelojk met ivf gaan starten, hadden we al een hummeltje van 2 rond hebben kunnen lopen. Ik weet het, dat het niet mee om me beter te voelen, maar het is zo!

Straks gaan we gezellig een steigerhouten loungebank voor in de tuin uitzoeken en als deze volgende week geleverd wordt, ga ik hem zelf whitewashen. Daar heb ik wel helemaal zin in!

Verder is het maar weer afwachten hoe de komende 5 maanden gaan verlopen. Ik ga iig geen ovutesten ed meer gebruiken, dat heb ik afgelopen 2 maanden in de rust periode ook niet gedaan. Datbeviel me prima! Had ik geweten dat we nu zo lang moesten wachten. Had ik iui 4 nog wel even meegepakt de vorige ronde... Maar als je alles weet, waren we nu allemaal miljonair geweest waarschijnlijk!

In september dus eigenlijk al 7 maanden geen actie... Ik ga mezelf weer even opvrolijken, nou ja, proberen dan!

Liefs Daisy

Lieve Daisy, echt super balen voor jullie!! Ik duim voor je dat je niet tot September hoeft te wachten.... Hou je taai!

Daisey,

wat vervelend nieuws zeg! ik hoop dat de ivf behandelingen in september niet meer nodig zullen zijn en dat je toch spontaan zwanger raakt.
ik denk aan je en veel sterkte de komende tijd.

liefs diaan

Thanx meiden!

Jullie steun doet me altijd goed! Jullie zijn super!!

X

Terug
Bovenaan