Kut kut kut echt vrijdag de dertiende!

Hey meiden...

Een zaadje doet er drie maanden over om klaar gestoomd te worden voor evt. bevruchting. Daarom duurt het zolang.
Het kan best zijn dat het zaad van mijn vriend deze week nog goed is, maar over 4 weken toch zeer slecht is. Ze kunnen niet zien in welk stadium het zaad slecht is na koorts, vandaar de standaard 3 maanden wachten. Dan eerst weer een opzwemtest voor mijn vriend en als die weer goed is, mogen we verder.

In de tussentijd nog iui is ook geen optie, want dan loop je tegen hetzelfde probleem aan. Met iui moet hetzaad zelfs beter van kwaliteit zijn dan met ivf!

Echt een gigantische tegenvaller! Net nu we lekker de rust hadden gevonden en ons helemaal op de ivf aan het voorbereiden waren...
Ik ben bang dat de spanning nu alleen maar weer toe gaat nemen, omdat we weer zolang moeten wachten. De hoop op een natuurlijke zwangerschap blijft toch...

Ik zal de komende tijd regelmatig komen zeiken en zeuren waarschijnlijk, zeker als ,ijn nod weer nadert of voorbij is!

Een voordeel: ik heb nu 5 maanden de tijd om de juiste hoeveelheden pregnyl te pakken te krijgen. Dt is dan ook alles...

Liefs Daisy

Nou, zeik en zeur maar om alle spanning kwijt te raken hoor!!! Daar zijn we ook voor. Sterkte meis!

Liefs van Mar

wat een rotbericht voor jullie. Aan de andere kant heb je wel dadelijk nog meer behandelingen over... en geeft het hopelijk minder teleurstellingen. Maar ik snap dat dat erg moeilijk is vandaag! Om dat te accepteren!

Zo das balen zeg!!!!!!!!!!!!!! maar wel even tijd om te ontspannen en om je gedachten te laten rusten.

Het lijkt nu lang maar als je zwanger bent denk je: het was het wachten waard! En ook bid voor je!

Is je ongi trouwens al gestart?

Liefs Lies

Lieve Daisy,

Ik baal met jullie mee meid! Vind het zo rot voor je dat je zolang moet wachten. Kan mij voorstellen dat je er doorheen zit, zolang al bezig.......

Meid de wonderen zijn de wereld nog niet uit, wie weet lukt het op de natuurlijke manier. Geef de moed niet op!

Knuffel

Lieve Daisy,

Wat een kutverhaal! Heb er ook geen andere woorden voor, weet ook niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen om je een beetje op te vrolijken.....

Kan me heeeel goed voorstellen dat je er helemaak doorheen zit en baalt als een stekker! Kunnen jullie niet in de tussenliggende tijd nog een IUI doen of mag dat niet? (Misschien een domme vraag)

Ik wens je heel veel sterkte en ik duim dat de wonderen echt de wereld nog niet uit zijn en jullie wens misschien toch op de natuurlijke manier in vervulling gaat.

Hou je taai kanjer! Liefs Lynn.

Sorry meid, lees net je verhaal over de IUI dat dat ook geen optie is, excuus!

Terug
Bovenaan