Kverveel me...

He hallo ladies,

Vervelen jullie je ook zo als die kleine lekker ligt te tukken? Ben internet nu wel beetje beu. Huis is schoon, was gedaan, FB gecheckt, in deze club geschreven en dan??? Haha misschien moet ik nog maar even genieten van de rust, maar echt ik verveel me rot!

Wat doen jullie de hele dag?

Liefs Suus
 
nou ik verveel me niet..;) hihi..vind bijna geen tijd om hier te kijken!! Heb natuurlijk nog een meid rondlopen dus als Elise slaapt is mijn tijd voor haar..;) Geniet maar lekker van de rust...!!
 
Hai Suus,

Ik probeer rustig wat te eten, te kolven en te hangen als Gabriël slaapt. Ik moet nog wel vrij vaak bijtanken omdat hij zo'n druktemakertje is. Als hij even goed slaapt 3-4 uurtjes begin ik met het huishouden of ga ik slapen. Ik weet niet hoe dat zal gaan als hij niet meer zo onrustig is, neem aan dat ik me dan ook meer ga vervelen, helemaal als ik beter kan slapen 's nachts haha!

Succes ;-)
Liefs, Marieke
 
Hey Suus,

Als je wilt, mag je me best helpen met mijn huisje aan kant krijgen ;-)

Ik ben zo vreselijk inefficiënt bezig, dat de dag voorbij is voor ik er erg in heb. Meestal word ik verrast door Lise haar slaapjes en duik ik dan even achter de computer, bel ik een vriendin, of draai ik een was.

Neemt overigens niet weg dat ik af en toe helemaal simpel word van het samen thuis zitten. Vandaag stormt het zo dat ik er weinig voor voel om naar buiten te gaan, maar dat maakt de dag dan wel erg niksig. Naja, voor we het weten is deze tijd voorbij, dus laten we maar genieten :)

X
Ar

 
Das in ieder geval een gezellig huishouden ;-)

Ik kan opt moment niet bijzonder veel doen, Gabriël zit in de draagdoek... Hij wil graag met zijn hoofd uit de draagdoek helemaal naar achter liggen... Ik kan me niet voorstellen dat dat comfortabel is, maar goed :p
 
:) Het zou er in ieder geval gezelliger op worden!

Dit is trouwens inefficiënt in actie: tegen alle verwachtingen in slaapt Lise nog steeds en zit ik dus al ongeveer een uur te computeren. Wel leuk, maar niet heel productief, haha!

Die kindjes houden er de raarste voorkeuren op na Marieke. De hele dag met je armen en benen zwiepen lijkt me ook niet ontspannend, maar Lies doet niet anders. Zelf heb ik na één high kick met rechts en een uithaal met linkerarm een week spierpijn :-S
 
Haha! Ja precies! Rare kinderen ;-)

En ja ik ken dat hoor, 'even computeren want hij zal zo wel weer wakker worden'... vervolgens slaapt hij 3 uur en zit ik nog steeds te niksen. Achteraf denk ik dan had ik nu maar gaan liggen of dit of dat gedaan, maar ja soms schat ik verkeerd in wat voor bui hij heeft. Hij is ook niet bepaald duidelijk met alles... Alleen als hij wil eten, dan weet iedereen het wel :p
 
Terug
Bovenaan