Kverveel me...

Wat een idee dat wordfeud, ik ga het straks meteen opzoeken en downloaden! Al hopen we natuurlijk op een betere nacht vannacht door de medicatie. Maar we moeten niet te hard van stapel lopen, want dat kan heel goed een weet duren voordat het werkt :p
Fijn dat jullie spookjes wel willen slapen op een tijdstip dat papa en mama ook willen slapen ;-)

Liefs!
 
Haha! Ja terwijl ik ook zou moeten slapen, echt erg ik heb nu nog steeds geen middagslaapje gedaan, al dagen niet eigenlijk... En vannacht maar 3 uurtjes geslapen... De arts zei vandaag dat als we te vermoeid raken ze hem ook een paar dagen kunnen opnemen. Ik snap het wel hoor, er zijn ouders die helemaal rare dingen gaan denken of doen door oververmoeidheid, maar ik denk dat ik het dan wel heel ver moet laten komen :p
Veel meer rust met Gabriël hier dan dat hij weer in het ziekenhuis ligt!

Liefs
 
Een nachtje bij oma laten logeren als je helemaal leeg bent. Lekker vertrouwd en jullie kunnen bijslapen. We hebben er hier geen gebruik van gemaakt maar het idee dat dat kon hielp al enorm.
Alle spookjes aan het slapen? Ons spookje is de dag aan het verwerken. Arme schat, het was een beetje druk.
 
Vriendlief probeert dit spookje sinds half 11 weer in slaap te krijgen. Nu ik dus weer. Heb net een paar uurtjes kunnen slapen. Ik merk dat ik het wel moeilijk vind om in de slaapkamer te slapen, zonder mn mannetje naast me. Morgen even een andere speen voor de fles kopen, de medicatie past niet door degenen die we hebben...

Liefs, Marieke
 
Terug
Bovenaan