Kverveel me...

Ik ren 's morgens als eem dolle door het huis te poetsen zodat we er 's avonds weer een puinzooi van kunnen maken. En de middag ja die is gewoon veel te kort :-D
Maar met dit stormige weertje komen de muren aardig op je af. Lekker knuffelen met Milan, beetje bellen en hopen dat het droog wordt, o ja en moe op de bank hangen ( slapen lukt me 's middags niet helaas ).
Ik wil eigenlijk weer eens schilderen maar daar heb ik de rust nog niet voor.
 
Ha meiden,

Ik heb nog steeds DE tip tegen de verveling: ga breien, haha! Toen de verveling tijdens mijn ellenlange zwangerschapsverlof echt begon toe te slaan ben ik begonnen aan Rupsje Nooitgenoeg. Sinds de bevalling heb ik geen steek meer gebreid, wegens alle ziekenhuisbezoeken en alle regeldingen.
Maar, nu hier in huis de rust aardig begint weder te keren (en wie weet de verveling wel weer opnieuw toeslaat) ga ik mijn pennetjes binnenkort weer oppakken! Die rups moet echt af. Veel zin in!

Veel liefs, Marieke

P.S. Suus... als je nog een nieuwe Facebookvriendin zoekt: Marieke Salah-van Dam
 
Kwou dat ik kon breien! Had ik al een heel tapijt kunnen maken denk ik ;-0 Leuker dan poetsen!!

@Marieke(s) heb je (jullie) gevonden op FB - kunnen we lekker bij elkaar blieken ;-)
 
Haha! Ik was aan het begin van mijn zwangerschap begonnen aan een sjaal, helaas zijn mijn brei-skills niet zo goed dus heb ik een raar klein lapje aan een breipen hangen... Hihi
Mijn moeder heeft toen ik zwanger was een mutsje en sokjes gebreid, maar die waren wel heel klein (en dan te bedenken hoe klein Gabriël was... haha) En nu heeft ze een rode trui gebreid voor hem met een auto, een bus en een stoplicht erop :-D Die is dan weer erg groot, dus voor volgende herfst of winter denk ik :p
Gaaf dat je rupsje nooitgenoeg aan het breien bent! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat ;-)

Ik zag het Suus, ik dacht eerst 'huh wie is dat nu weer?' en eigenlijk meteen dacht ik oooh ja dat kan niet anders haha :)

En misschien denken jullie nu van 'wat doet Marieke nu weer wakker op dit tijdstip? Nou ja het is een feestje sinds half 11, inmiddels zijn we alweer 2,5 fles verder (zo'n 250 ml in totaal) en is hij nog steeds wakker... Meer geven in 1 keer heeft geen nut, dat drinkt hij gewoon niet op, hij doet dus graag een paar uur over zijn late avond / nacht voeding...

Liefs!
 
Ha lieve wakkere Marieke,

Deze Marieke is ook opdit gekke tijdstip wakker: voeden en nu kolfen en dan zo kijken of mijn kleine spookje wil slapen, want die is aardig onrustig!

Xxx Marieke
 
Hihi, zal best na de hele dag te hebben geslapen :p

Mijn spookje is nog steeds wakker... Doe ontzettend mn best om hem in slaap te krijgen, maar die grote ogen blijven maar rondkijken...

Mama is moe :-(

Liefs!
 
ooo meiden wat een hel zo'n heftige nachten! Gelukkig ligt mijn spookje rond 23u in coma tot 5.30u - en ik maar hopen dat die nachtvoeding een keer verdwijnt... relativeren is een vak!

xx van een niet zo'n vermoeide moeder!
 
Hee wakkere mama's,

Balen als die kleine spookjes niet willen slapen. Voor de niet-breiers onder ons, misschien een potje scrabble op de telefoon? Ik heb me om mezelf de gilnachten door te helpen bezig gehouden met wordfeud op de telefoon. Er zijn veel mensen met nachtdienst die je graag aan de scrabble houden :-D
Facebook en www.jongegezinnen zijn ook handige bezigheidstherapietjes :-D
Maar er gaat niets boven gewoon lekker liggen snurken in je bed. Dus ik wens jullie slapende en rustige spookjes vannacht!
 
Terug
Bovenaan