Kverveel me...

Ik kom weer even meekletsen op dit nachtelijke tijdstip;-)
Mriek85 je kan bij de apotheek ook een spuitje ophalen waarin je de losec eerst oplost.
De losec blijft namelijk nogal korrelig en ik denk dat je het dan beter uit een spuitje krijgt dan uit een speen. Misschien weer even een tip!

Liefs Danielle
 
Oh dan haal ik dat! Klinkt inderdaad handiger. Ik vond het al zo korrelig en plakkerig haha! Snapte niet goed hoe dat zodanig moest oplossen dat het door de speen ging. Raar dat ze dat niet in het ziekenhuis hebben gezegd... Thanks ;-)

Liefs, Marieke
 
Hee nachtbrakers,

Het is dat ik slapen heerlijk vind, maar ik ga het scrabblen en kletsen op het forum nog missen 's nachts. Betrapte me er inderdaad wel eens op dat Milan lag te knorren en dat ik ijverig aan de scrabble was, haha.

Mocht het spuitje niet lukken dan misschien op een lepeltje? Ik weet niet hoeveel vloeistof het is, maar wij deden de sap simplex op een lepeltje en schoven dan met een vinger de vloeistof zo in Milans mondje. Dat gedruppel werkte nl ook niet zo goed. Er zaten vooral veel druppeltjes op zijn snoetje en weinig in zijn mondje.
 
En anders heb ik hier heeel veel spuitjes. Die hadden we al in huis voor de sondevoeding, die dus toch niet meer nodig was!
Laat maar weten. ik stuur ze met liefde op!

Xxx
 
Hihi :)

Lepeltje vind hij niet leuk, dat gebruiken we voor zijn vitamine D druppeltjes en dat is geen groot succes haha! ik heb een spuitje gehaald bij de apotheek, zo'n lullig dingetje kost gewoon 75 cent :p
Straks even proberen :)
(zijn trouwens niet van dezelfde als voor de sonde worden gebruikt ;-))

Liefs!
 
Bij de eerste verveelde ik me ook. Nu met Silke en een peuter kom ik tijd te kort. Hoe moet dat straks als ik weer aan het werk moet :( Gelukkig wel drie ipv 4 dagen.
 
Dat komt vast wel goed. Misschien een beetje hulp vragen hier en daar zodat je meer van je vrije tijd met de kleintjes kan besteden?

Ik moet echt nog een beetje een ritme vinden, helemaal nu Gabriël beter slaapt (!!) ;-)

Liefs!
 
Terug
Bovenaan