Kwaaltijeslijst,hihi!

Hallo meiden,

Dacht dat het misschien wel leuk was een een lijstje te maken met eventuele kwaaltjes, zodat je misschien ook herkenning hebt.Ik heb sinds een dikke week namelijk heeeeel erg dorst, kan de hele dag wel drinken, vind ik zo raar, herkent iemand dit???
Mijn mams heeft zwangerschapssuiker gehad dus die zei al dat ik het goed in de gaten moest houden....
De resr van de kwaaltjes van mij:
-dorst
-veel plassen
-moe
-slecht\onrustig slapen
-onrustige benen(heb ik wel vaker hoor, heb er iets voor gekocht)

Dat was het geloof ik, ik mag dus absoluut niet klagen

kus anies

Als je zo'n heel lijstje ziet is het toch nog wel wat he?
Maar voor mij zijn alle kwaaltjes zo 'klein', dat ik het nog wel mee vind vallen. Mijn lijstje:

- heel koud, vooral 's avonds (had ik al een week voor de test, maar hierdoor vermoedde ik het wel al, had ik bij de vorige zwangerschap ook)
- moe, moe en nog een moe!
- gespannen en soms pijnlijk borsten.
- regelmatig kramp/pijn onderin mijn buik.
- misselijkheid (komt met vlagen, maar lijkt wel met de dag erger te worden).

Dus valt eigenlijk nog wel mee. Had bij m'n eerste zwangerschap vanaf zo'n 24 weken bekken klachten. Bij de vorige zwangerschap kreeg ik dit al heel snel (5.5 - 6 weken). Het viel allemaal wel mee, maar toch was er al een begin. Ben benieuwd hoe dat nu zal gaan.

groetjes

Zal ook mijn kwaaltjes even vermelden:
- Misselijk (gelukkig zakt het na tabletjes wat af!)
- tot nu toe 1 x overgegeven.
- gevoelige borsten
- heel veel plassen
- 's avonds in bed koude voeten
- af en toe erg moe

Lijkt een heel lijstje, maar kan de dag goed doorkomen hoor haha, heb veel afleiding aan mijn dochtertje van 13 maanden. O ja, alleen als ze een vieze broek heeft.... kan ik er minder goed tegen. haha, dat was te verwachten.
Heb verder geen (nog geen) last van vieze luchtjes, jullie wel?

groetjes

Hallo Dames,

Ik ben zwanger van de 2e, ben rond 03-11-2009 uitgeteld.

Ik heb NERGENS last van en ben daardoor erg onzeker!
Hopelijk is gewoon alles goed!
Ik mag 30 maart naar de VK, maar gelukkig is een vriendin van mij VK en die zij ik bel je wel in het weekend van de 20e dan heb ik dienst en dan maken we dan al een echo!

Maar ja als je onzeker bent duurt alles te lang.

Bij mijn zoontje had ik zo'n gevoelige borsten en nu dus niks! Maar ja wat niet is kan nog komen!

Dorien

Hoi hoi!

Ik heb helmaal niet zoveel last van kwaaltjes.
Bij mijn eerste zwangerschap was ik in week 5 al heel misselijk, nu heb ik alleen wat last van een holle-maag gevoel, een beetje knagerig zeg maar. Een paar keer per dag.
Denk dat ike r dan gewoon aan herrinnerd wordt door moeder natuur dat ik iest extra's moet eten:)

Verder alleen een wat beursig gevoel aan de zijkant van mijn borsten en af en toe wat steekjes in  mijn onderbuik.

Nog geen last van antipathieen tegen geurtjes/smaken ed.

Verder kan ik jullie niet helpen;-)

hoi dames,
hier mijn lijstje
-pijnlijke en gespannen borsten
-beetje ongi gevoel in mn buik
-bij het net wakker worden iets misselijk, overdag af en toe een vlaagje misselijkheid

dus dat valt allemaal nog reuze mee!

Terug
Bovenaan