Kwaaltijeslijst,hihi!

hey anies,

-   Dat van die dorst herken ik.   drink daarom geregeld een glas water, maar dan moet ik
    natuurlijk ook weer extra vaak plassen, haha.
-   Verder ben ik met vlagen erg misselijk, vanmorgen, maar bijv. gisteren de hele dag
    door.
-   Heb ook al twee keer overgegeven.
-   Zeurderig gevoel in m'n buik en
-   af en toe steekjes in m 'n borsten, waarvan de tepels volgens mij nu bijna continue    
    hard zijn en soms gevoelig.
-   Van de week was ik ook een paar dagen erg moe, maar dat was vlak nadat ik getest
    had, en er waarschijnlijk ook een boel opluchting bij zat waardoor ik me extra kon
    ontspannen.

nou, dat was het geloof wel zo 'n beetje,
Groet, MOON

Goh, wat er toch in 3 dagen tijd kan veranderen! Zaterdag schreef ik nog aan Moon dat ik wel zou willen dat (een beetje) misselijk zou worden omdat ik maar geen tekenen had. Nou mijn verzoek is verhoord hoor:-(
Gisteren de ochtenduren misselijk geweest, zonder overgeven en vanochtend met overgeven (1X) maar wel de hele dag van die hangende misselijheid...Nou ja als t hierbij blijft en niet tot uitdrogens toe zoals bij mijn eerste zwangerschap, dan teken ik ervoor!

Zijn er bij jullie nog verschijnselen bij gekomen????

Nou ook hier is de missselijkheid toegeslagen hoor! Sinds zaterdag ben ik echt de hele dag misselijk. Vaak zo erg dat ik het gevoel heb te moeten overgeven. Maar dat is tot nu toe nog niet gebeurd. Alhoewel ik niet weet of ik daar nou blij mee moet zijn. Misschien dat het oplucht als ik wel even kan overgeven.

Verder is alles nog zo'n beetje het zelfde. Gelukkig wat minder vaak last van m'n borsten.

groetjes Marieke

Ben nu niet zoo misselijk als mn 1e zwangerschap, gelukkig is het tot nog toe wel te houden (1x overgegeven).
Maar ben sinds zaterdag ontzettend moe, moe en nog eens moe!
Kan me niet herinneren dat dat bij mn 1e zwangerschap zo erg was. Maar moet zeggen dat ik liever zo moe ben als de hele dag door misselijk en overgeven ;)
We moeten het maar positief bekijken, want als we helemaal geen kwaaltjes hebben, zijn we weer ongerust, dus die moeheid is wel een teken dat het nog goed zit ;)

hoi meiden,

Gisteren en vandaag toch weinig tot geen last gehad van kwaaltjes. Wel af en toe wat steekjes in m'n buik en voel m  'n borsten soms.
Omdat ik me zo goed voel begon ik vandaaag toch weer te twijfelen, pfffff wordt gek van mezelf!!!
Heb daarom zo net nog maar eens een testje gedaan, en die was zo positief als maar kan, hihi.   toen ik hem net gedaan had en ik dus nog even moest wachten dacht ik...wat als het streepje nu vaag is, of helemaal weg, wil ik het dat eigenlijk wel weten.
Stom he!! die onzekerheid.
Nu dus weer wat gerustgesteld, moet maar blij zijn dat ik niet zo 'n last heb van misselijkheid (misschien morgen wel weer?) en dat ik nog energie heb, want dat zal de komende weken wel afnemen.

Vervelend voor jullie die wel zo misselijk zijn, sterkte..
Groet, Moon

Hoi allemaal,

ben er sinds een week achter dat ik zwanger ben! ( van de 1e) Allemaal erg spannend. Maar heb nu toch al zo'n 2-3 weken last van bovengenoemde kwaaltjes.

Erg moe, misselijk ( vooral van geuren nadat ik gegeten heb, maar nog niet overgegeven), gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar ook inderdaad een soort spierpijn alsof alles van binnen uitgerekt wordt wat soms doorstraalt naar onderrug en bovenbenen en gevoelige borsten. En mijn hormonen zijn behoorlijk op de hobbel. Het ene moment gaat het supergoed, het volgende moment zit ik enorm te janken om niets. Een soort PMS gevoel zeg maar!

Vind het allemaal heel erg eng en spannend! Maar ben blij te horen dat die kwaaltjes allemaal normaal zijn :)

Groetjes

Kiki

Terug
Bovenaan