ook ik ben nu iedere dag misselijk. 's morgens als ik wakker wordt...meestal van mijn eigen, of m 'n mans wekker om 6.00u, dan ben ik meteen misselijk, begint m 'n maag te draaien en voel ik het maagzuur omhoog komen, bah! Ik ga dan meteen maar even naar beneden om toch te proberen wat te eten, heb nl. gelezen dat als je iets in je maag hebt, de misselijkheid meestal zakt. Eet dus even een geroosterd broodje en een kopje melk erbij, en als ik vrij ben, dan ga ik na een minuut of 20 weer m'n bed in. Toch slaap ik de rest van de tijd niet meer echt lekker, en ben ik ook 's nachts geregeld wakker. Geen wonder dus dat ik moe ben. Dit komt natuurlijk ook door wat er allemaal van binnen gebeurd, en door de hormonen, maar goed slapen al toch wel iets doen??
Heb iedere dag nog wel een keer moeten spugen, is dan vooral veeeeel maagzuur.
Heb bij de apotheek kauwtabletten gehaald die maagzuur en oprispingen tegengaan, die helpen wel enigszins.
Dat van niezen en steekjes onderin de buik herken ik wel. ik probeer voorzichtig te niezen, maar dat gaat bijna niet. Dat meer meiden dit herkennen stelt me wel weer gerust.
Meiden, we hebben het er natuurlijk voor over!!!
groet, Moon
Heb iedere dag nog wel een keer moeten spugen, is dan vooral veeeeel maagzuur.
Heb bij de apotheek kauwtabletten gehaald die maagzuur en oprispingen tegengaan, die helpen wel enigszins.
Dat van niezen en steekjes onderin de buik herken ik wel. ik probeer voorzichtig te niezen, maar dat gaat bijna niet. Dat meer meiden dit herkennen stelt me wel weer gerust.
Meiden, we hebben het er natuurlijk voor over!!!
groet, Moon