Kwaaltijeslijst,hihi!

ook ik ben nu iedere dag misselijk. 's morgens als ik wakker wordt...meestal van mijn eigen, of m 'n mans wekker om 6.00u, dan ben ik meteen misselijk, begint m 'n maag te draaien en voel ik het maagzuur omhoog komen, bah!   Ik ga dan meteen maar even naar beneden om toch te proberen wat te eten, heb nl. gelezen dat als je iets in je maag hebt, de misselijkheid meestal zakt.   Eet dus even een geroosterd broodje en een kopje melk erbij, en als ik vrij ben, dan ga ik na een minuut of 20 weer m'n bed in.   Toch slaap ik de rest van de tijd niet meer echt lekker, en ben ik ook 's nachts geregeld wakker. Geen wonder dus dat ik moe ben. Dit komt natuurlijk ook door wat er allemaal van binnen gebeurd, en door de hormonen, maar goed slapen al toch wel iets doen??
Heb iedere dag nog wel een keer moeten spugen, is dan vooral veeeeel maagzuur.
Heb bij de apotheek kauwtabletten gehaald die maagzuur en oprispingen tegengaan, die helpen wel enigszins.
Dat van niezen en steekjes onderin de buik herken ik wel.   ik probeer voorzichtig te niezen, maar dat gaat bijna niet.   Dat meer meiden dit herkennen stelt me wel weer gerust.

Meiden, we hebben het er natuurlijk voor over!!!
groet, Moon

Tuurlijk hebben we het er voor over!

Alleen mag het 'hihihi' achter dit topic inmiddels wel weg van mij. Vind het niet echt leuk meer namelijk. Voel me zo ongelooflijk beroerd. Ben 24 uur per dag misselijk en heb het idee dat niets helpt. Gelukkig hoef ik niet zo vaak over te geven.
Verder ben ik moe, moe, moe en loop ik de hele dag te rillen van de kou.

Begrijp me niet verkeerd. Ik ben echt super gelukkig met deze zwangerschap en wil ook zeker niet klagen. Maar ik zal toch echt blij zijn als ik de eerst 16 weken met de meeste kwaaltjes gehad heb. Maar uiteraard blijft gelden; dat ik het er zeer zeker voor over heb!

groetjes mama van Nienke

h dames....
wat zijn die kwaaltjes toch lastig...
de mensen die er veel last van hebben zijn ze beu en de mensen die nergens last van hebben worden er onzeker van....
en het stomme is gewoon (na 2 miskramen) dat je van veel mensen hoort dat als je nergens last van hebt, de kans op miskraam groter wordt!
raar eigenlijk...

ik zelf, zit nu op 5,3 week, en heb behalve moeheid naar mate de dag vorderd en zere borsten na een dag werken, heb ik niet veel last...
wel veel boeren, dit deed ik nooit...

wanneer zijn jullie ergste klachten begonnen?
x Geertje

Wat herkenbaar! Het is mijn eerste echte zwangerschap, dus ben af en toe nog erg onzeker. Maar de kwaaltjes die hier beschreven worden, daarvan heb ik ook last, Vooral heel veel last van mijn buik, daar maakte ik mij zorgen over, maar omdat er meer mensen zijn die er last van hebben, ben ik wel gerustgesteld.
Verder ben ik echt heel moe. 's ochtends na het opstaan barst ik van de energie, maar na 4 a 5 uur werken kan je me echt opvegen! Lastig, aangezien ik 8 uur moet werken en mijn werkgever nog niet wil vertellen dat ik zwanger ben...
Ook heb ik pijnlijke borsten, ben misselijk en heb het erg koud. Maar verder gaat het eigenlijk wel prima.
Succes met jullie kwaaltjes!

hallo!

iedereen gefeliciteerd!
ik ben zelf nu 5 weken zwanger, en heb last van me buik, rug en borsten.
moet inderdaad ook veel plassen, ben ook moeier dan normaal, en heb het kouder dan normaal.
dit is mijn eerste zwangerschap en alles is zo nieuw! goed om te lezen dat meer mensen last hebben van bepaalde klachten..
maar tot nu toe valt het me erg mee, ben toch veel te blij dat ik zwanger ben!

liefs sam

@Mama van Nienke....oh wat herken ik mezelf in jouw verhaal!! Ik ben dus ook 24/7 misselijk en moet iedere dag wel minstend een keer overgeven, voel me hierdoor een slappe vaatdoek..en het maakt me vreselijk moe. Ook ik ben uiteraard heeeel blij zwanger te zijn, maar ik heb dit ook echt helemaal al gehad (is nu al drie weken. pffff). nog een dikke maand volhouden en hopen dat het dan weg is..bij mij helpt ook helemaal niets...

Jij ook sterkte ermee

kus tink

Terug
Bovenaan