Kwaaltijeslijst,hihi!

Hallo allemaal,

Zal ook even hier mijn kwaaltjes opschrijven.

Vanaf ongeveer een week voor mijn NOD:
- menstruatieachtige pijn
- eten, eten, eten
- emotioneler
- rommelige darmen, erg winderig vooral 's avonds en 's nachts

Vanaf ongeveer mijn NOD:
- gevoelige tepels, de rest valt nog mee
- moet mijn knoop van de broek vooral 's avond los doen, komt vast door de darmen
- af en toe een vlaag misselijkheid, maar als ik maar regelmatig blijf eten dan valt het wel mee.
- minder goed slapen, ben midden in de nacht dan zomaar wakker en dat duurt dan wel even voordat ik weer slaap. En ik ben voor mijn doen erg vroeg wakker.
- last van traanogen, vooral als ik wil gaan slapen
- menstruatieachtige pijn neemt af, maar voel wel dat er iets hard aan het werk is daar beneden en dat straalt dan wat door naar mijn onderrug.

En dan maak ik me soms nog wel zorgen dat ik wel echt zwanger ben...toch een behoorlijke lijst met kwaaltjes...haha.

Groetjes, Hiltje

Hi meiden !

Ik heb maandag een positieve test gedaan dus ik mag me, met kwaaltjes en al, bij de november 2009  mama's voegen!!! Volgens mijn berekening ben ik de 16e uitgerekend. Ik heb al een zoontje van juni 2006 en ben heel benieuwd hoe hij gaat zijn als Grote Broer !

Mijn kwaaltjes tot nu toe:
Voordat ik getest had : Honger, honger, honger, honger !!!!!!!!
Nadat ik getest had : Buikpijn, gelijk aan menstruatiepijn maar dan erger en doortrekkend naar de rug, DORST en gevoelige tepels.
Valt dus behoorlijk mee. Bij mijn eerste zwangerschap was ik alleen maar moe, moe en moe. Nu gelukkig (nog) niet.

Heb nog geen contact met een verloskundige opgenomen.
Weet eigenlijk niet meer zo goed hoe ik dat de vorige keer heb aangepakt!
Wat vergeet je die dingen toch snel he !

Nou, allemaal Gefeliciteerd met dit nieuwe leven in jullie buikjes !
Ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap toe en dat we maar gezellig met elkaar kunnen kletsen! Met de mama's van het juni 2006 forum hebben we nu nog steeds contact en das erg leuk !

Groetjes Charly.

Hallo,

Ik ga morgen voor de 2e keer testen weet dus nog niet offieel of ik zwanger ben, maar aan de hand van kwaaltjes en een sterk gevoel. Zijn 3 jaar bezig geweest en heb nog nooit zoveel kwaaltjes en zo ´n sterk gevoel gehad als nu.
Het zou overgins een tweede zwangerscahp zijn hebben al een zoon van 4.

`vreselijk misselijk wordt met de dag ergerr.
moe moe en nog eens moe.
duizelingen
Vreslijk koud kan het maar niet warm krijgen.
gauw geiiriteerd
trekkerig gevoel van de baarmoeder.
emotioneel.
vreselijk veel plassen.
en dorstig
ohw ja en heb heb erg veel vaginale afscheiding.

zo zie wel nu ik het allemaal neer typ dat het een behoorlijk lijst is, maar we moeten het maar voor lief nemen en dat doe ik dan ook met alle liefde.

LIefs Saskia

Dag dames,

Ik heb gisteren pas positief getest en dus nog maar net zwanger maar ik heb last van:
- harde tepels (normaal zijn ze naar binnen getrokken)
- spierpijn in mijn borsten
- buikpijntjes, lijkt op ongipijn
- steken in mijn liezen
- emotioneel
- hoofdpijn bij het opstaan
Gelukkig heb ik die kwaaltjes niet de hele dag en is het goed te doen allemaal.
Het lijkt wel veel op de klachtjes die ik had met de eerste zwangerschap (2005)

groetjes mamajb

Sinds een dag of twee voel ik me echt super beroerd. Heb al een aantal afspraken afgezet.
Ik ben super misselijk en ook het overgeven is inmiddels begonnen.
Heb de hele dag door hoofdpijn (heb ik bij m'n eerste zwangerschap 6 maanden gehad, dus hoop dat t nu beter gaat)
Ben heel erg moe en futloos en heb het continu koud.
Verder ben ik duizelig. Af en toe breekt het klamme zweet me uit.

Echt, ik ben heel gelukkig dat ik zwanger ben. Maar op dit moment vind ik het wel even heftig. Heb veel moeite om goed voor m'n dochtertje te kunnen zorgen en daar voel ik me natuurlijk ook schuldig om.

Nou ja, alles voor het goede doel zullen we maar zeggen he.

groetjes Mama van Nienke

Bij mij zijn ook sinds 2 dagen de kwaaltjes verergerd, bah! Ben super misselijk (nog niet overgegeven, gelukkig) en dat duurt bijna de hele dag.

Hoop dat de misselijkheid snel minder wordt, maar schijnt erbij te horen he..... :)

X Joen

hoi meiden,
Hier is het de hele week vrij rustig geweest, het lijkt wel alsof m 'n gedachten m 'n lichaam onder controle hadden, want ik dacht van de week steeds: niet misselijk zijn, daar heb je geen tijd voor. Ik had ook zo 'n drukke week!! en wil het op m 'n werk ook nog niet laten weten, maar dat wordt natuurlijk wel moeilijk als je steeds beroerd bent.
Nou, het ging dus goed van de week, wel erg last van gevoelige borsten, en dat zeurderige gevoel onder in m 'n buik en ook erg koud en dan weer erg warm en met  momenten heel erg moe. (vooral als ik me er aan toe geef merk ik hoe moe ik eigenlijk ben)

Vandaag kom ik tot rust, m 'n man is weg, is crossen, vind ik even helemaal niet erg, heb ik ook lekker de tijd voor mezelf, lekker niksen! maar nu net, vlak voordat ik dit berichtje ging typen, werd ik me toch ineens misselijk!!! moest echt rennen naar de wc!!
bah!  
Toch vind ik het wel fijn om wat kwaaltjes te hebben, want nog steeds op momenten dat ik nergens last van heb denk ik...zal het wel goed zijn, ben ik echt zwanger?

Nu we het gisteren aan m 'n ouders en schoonouders hebben verteld begint het wel wat meer te  leven, en ben ik blij dat als ik even veel last heb, of het er gewoon over wil hebben dat ik dan m 'n moeder kan bellen,
Groet, Moon

Terug
Bovenaan