Hallo allemaal,
Zal ook even hier mijn kwaaltjes opschrijven.
Vanaf ongeveer een week voor mijn NOD:
- menstruatieachtige pijn
- eten, eten, eten
- emotioneler
- rommelige darmen, erg winderig vooral 's avonds en 's nachts
Vanaf ongeveer mijn NOD:
- gevoelige tepels, de rest valt nog mee
- moet mijn knoop van de broek vooral 's avond los doen, komt vast door de darmen
- af en toe een vlaag misselijkheid, maar als ik maar regelmatig blijf eten dan valt het wel mee.
- minder goed slapen, ben midden in de nacht dan zomaar wakker en dat duurt dan wel even voordat ik weer slaap. En ik ben voor mijn doen erg vroeg wakker.
- last van traanogen, vooral als ik wil gaan slapen
- menstruatieachtige pijn neemt af, maar voel wel dat er iets hard aan het werk is daar beneden en dat straalt dan wat door naar mijn onderrug.
En dan maak ik me soms nog wel zorgen dat ik wel echt zwanger ben...toch een behoorlijke lijst met kwaaltjes...haha.
Groetjes, Hiltje
Zal ook even hier mijn kwaaltjes opschrijven.
Vanaf ongeveer een week voor mijn NOD:
- menstruatieachtige pijn
- eten, eten, eten
- emotioneler
- rommelige darmen, erg winderig vooral 's avonds en 's nachts
Vanaf ongeveer mijn NOD:
- gevoelige tepels, de rest valt nog mee
- moet mijn knoop van de broek vooral 's avond los doen, komt vast door de darmen
- af en toe een vlaag misselijkheid, maar als ik maar regelmatig blijf eten dan valt het wel mee.
- minder goed slapen, ben midden in de nacht dan zomaar wakker en dat duurt dan wel even voordat ik weer slaap. En ik ben voor mijn doen erg vroeg wakker.
- last van traanogen, vooral als ik wil gaan slapen
- menstruatieachtige pijn neemt af, maar voel wel dat er iets hard aan het werk is daar beneden en dat straalt dan wat door naar mijn onderrug.
En dan maak ik me soms nog wel zorgen dat ik wel echt zwanger ben...toch een behoorlijke lijst met kwaaltjes...haha.
Groetjes, Hiltje